MP <3

Hvad er uundværligt som mor ?

5 indlæg i dette emne

Kære alle.

Jeg håber mit indlæg ligger det rigtige sted :-)

Jeg skal snart holde fødselsdag for familien. Og jeg er jo så ved at skive nogle ønsker ned.

Om ikke så mange måneder bliver jeg jo (forhåbentlig) mor, jeg er sat til 16.maj.

Jeg tænkte derfor, om der var nogle af jer mødre, der har noget i helt sikkert synes jeg skal ønske mig i forbindelse med at blive mor.

Altså ikke ting til baby, men ting til mor :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hjemmesko - til når man skal gå med baby om natten

Morgenkåbe - når man må afbryde badet

Penge til en ny garderobe - trænger man til efter en fødsel

iPad :) - elsker vores og den har været genial når man sad med baby eller ammede

En tur til frisøren - igen har man brug for at blve frisket op når man har født

Det var lige det jeg kunne komme på. Tror denne skulle ligge under smalltalk, men en superbruger kan vist flytte den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med Gitte

kan tilføje:

En massage - det er SÅ tiltrængt efter et par måneder.

Pyjamas - hvis man ikke er til morgenkåbe (jeg får aldrig brugt min, men bruger pyjamas hele tiden)

Biograf ture med veninderne - det er dejligt når baby alligevel sover lige at give slip et par timer og tage i biografen - eller bare gavekort til baby bio hvis det findes i nærheden af hvor du bor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget forkælelse, gerne før den lille kommer. Til sidst i graviditeten er kroppen ret brugt, og så er det bare SÅ lækker med en gang massage eller lidt fodpleje, når man ikke selv kan nå ;)

Jeg har også været glad for et par "hyggebukser", som bare lige var til at trække i, når man ikke skulle tænke på at se godt ud :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er nogle gode ønsker der er blevet forslået ^_^

Mit bud er at ønske et kro ophold med manden lige inden man bliver forældre, hvor man får noget godt at spise og gør noget romantisk for hinanden.

For når man først er blevet forældre går tiden med det det første lange stykke tid.

Når der så er faldet lidt ro på efterfølgende så kunne man ønske sig en tur til et wellness hotel, hvor man bliver forkælet med massage, spa m.m

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER