Mama Lou

Barnevognspude

16 indlæg i dette emne

Kort og godt- er en barnevognspude et must have eller ej?

Jeg synes ikke M. Sidder specielt godt med almindelig pude i ryggen- og hun sidder ellers ret stabilt, så derfor overvejer jeg nu en barnevognspude.

Hvad siger jeres erfaringer?

I må også gerne komme med gode råd til almindelig pude opstabling ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har netop købt en Boppy ammepude. Den skulle også kunne bruges som barnevognspude, når baby bliver så stor.

Der virker ret smart med en pude til det hele.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik ikke købt en til Liva dengang men lånte af og til en :) den var bare super, så nu vil jeg selv lave en.

Min mødregruppe samt den netmødregruppe, jeg mødtes med en gang i mdr, var rigtig glade for deres.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor køber man sådan en? Jeg har overvejet det lidt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt vores på messe på et tidspunkt, jeg har indtil videre prøvet den 2 gange og den virker rigtig god, fordi han bliver rigtig godt støttet af den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har den ergonomiske en fra babysam. Tror vi bliver rigtig glade for den. Vingerne er ikke så brede, men nu er Marius også stor, så vi var lidt nervøse for om numsen kunne være der med den tille viser :D Men med dynen proppet ned ved sidderne, sidder han fint... Jeg har et billede på pc'en hvis du vil se...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har aldrig hørt om det før... Bruger I det også, hvis I har ryglæn til barnevognen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius med barnevognspude i ryggen :)

Synes den er god når vi skal en kort tur uden han behøves at skulle puttes. Når han bliver lidt ældre regner jeg med vi kan gå ned at handle sådan :)

24l67lw.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej... Hvad er dog en barnevognspude? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De var egentlig billigere end jeg troede...

:btopic

Vi to har jo allerede snakket om det, men herhjemme sidder Valdemar bare op af en gammel (fyldig) hovedpude. Det går rigtig fint. Han falder nogle gange sammen, men det tolker jeg så som et tegn på, at han har siddet nok og skal til at ligge ned :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi to har jo allerede snakket om det, men herhjemme sidder Valdemar bare op af en gammel (fyldig) hovedpude. Det går rigtig fint. Han falder nogle gange sammen, men det tolker jeg så som et tegn på, at han har siddet nok og skal til at ligge ned :)

Albert falder også sammen/strækker sig og glider ned, selvom han har sådan en pude, det tolker jeg også som "træthedstegn". Så de kan ikke holde de små oprejst hele tiden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Er der evt en der har sådan en pude, der kunne give lidt mål på den?

Længde i alt? Side-længde? Side-højde? Og ryg-højde?

Hvad er der indeni?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Er der evt en der har sådan en pude, der kunne give lidt mål på den?

Længde i alt? Side-længde? Side-højde? Og ryg-højde?

Hvad er der indeni?

Kan du ikke Google barnevognspude mønster?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er nået frem til herhjemme, at det slet ikke er nødvendigt :rolleyes Dels fordi det jo netop er et tegn på træthed i ryggen, når hun "synker ned" :) Og dels fordi vi kan slå en rygstøtte op i barnevognen, den havde jeg slet ikke skænket en tanke ;) Og med rygstøtten hævet og en pude, så sidder hun så fint :super

Så jeg er gået fra at købe en- igen :) Jeg rådførte mig først med andre, hvad de gjorde- og der var svaret fra alle, at de havde brugt en almindelig pude :) Så var det jeg synes hun så ud til at sidde dårligt og derfor overvejede at købe en alligevel - og nu er jeg så helt gået fra det igen, definitivt ;)

Tak for svar allesammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER