JaMa

At mærke liv omkring de 35+

2 indlæg i dette emne

Jeg har de sidste tre dage mærket liv fra baby, på en noget anderledes måde end jeg ellers plejer... Der er ikke så meget "gang i" bevægelsernes kraftighed og hyppighed som der ellers har været. Maven plejer at være helt elastisk at se på om aftenen, når hun virkelig slår sig løs. Nu er det mere som i glidende bevægelser, a la en numse der lige bliver trykket ud mod maveskindet. Kan jo også sagtens se det udenom maven, det er bare anderledes. Så altså, det jeg synes har ændret sig over de sidste dage er hyppighed og "typen" af bevægelse.

Jeg ved det er ganske normalt på dette tidspunkt i graviditeten at det ændrer sig, men vil gerne høre hvordan i andre har oplevet/oplever det, og hvornår man i grunden bør overveje at få tjekket op på den lille. Selvom det er tredje gang for mig, må jeg sande at det er en af de ting jeg åbenbart har glemt :)

Del dette indlæg

Jeg har også klart oplevet en ændring i bevægelserne. Ikke så mange puf mere, men masser af gliden og bare generel rumesteren :) Jeg oplevede det ikke som noget der skete pludseligt. Og jeg får da også stadig noget der minder om et puf en gang i mellem. Ellers hvertfald et meget koncentreret tryk.

Som det er nu, er jeg tilfreds med hans aktivitet hvis jeg bare oplever ham skifte stilling et par gange i løbet af dagen. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER