Oprettet January 31, 2013 og skal lige love for jeg har sovet dårligt i nat :/ Har bare været vågen en mill. gange, og så vågnede jeg på et tidspunkt med en sindsyg smerte i højre side - det gik dog heldigvis væk igen.. tror bare jeg psyker mig selv op.. Det er 1. barn og har ikke været gravid før, så har ikke betalt mig til en ts scanning, men det betyder også bare at jeg jo i teorien ikke ved om der overhovedet er liv, og det går mig meget på.. fortryder lidt jeg ikke har betalt mig til en tidligere scanning, da specielt den sidste uge har været et helvede, med mareridt osv. Jeg trøster mig lidt med at når jeg nu kaster op hver dag og har gjort det længe, må der da være liv - så er næste frygt bare - er barnet rask eller skal vi til at tage en modbydelig beslutning :( SUK Andre der har været SÅ nervøse op til NF, og måske også har mareridt op til?? :( Men men men, nu er der ikke længe til , og kl 11.15 i dag kan de forhåbentlig fortælle mig at jeg har et sundt og rask lille barn inde i maven :stork Tak fordi i kæmpede jer igennem den smøre :) Rart at komme ud med sine tanker :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2013 Stakkels dig at du har haft det så hårdt :kram Jeg kan til dels godt forstå dig, det er jo ikke til at vide om der er liv, før man har set det. Prøver at trøste mig med at sandsynligheden trods alt er med os. Hvor er det fedt, det er i dag. Glæder mig meget til at læse din opdatering :) Jeg skal på mandag, bliver så godt at få overstået :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2013 Hej hvordan er det gået håber det er gået godt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2013 Det gik rigtig godt :) NF var 1,4 og risikoen for downs var under 20.000, så det er gode tal :) Dorita glæd dig - det er da den mest fantastiske oplevelse at se den lille baby ligge der :loveshower Efter den gode NF er vi blevet lidt mere trygge og besluttede at offentliggøre det - skønt det ikke er en hemmelighed mere :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2013 Stort tillykke :loveshower Uh, får helt kriller i maven af at læse det :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2013 Stort tillykke :loveshower Uh, får helt kriller i maven af at læse det :kuller Tak :D Håber du får samme gode nyhed på mandag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2013 Tillykke med en super scanning. Nu glæder jeg mig endnu mere til den 15. Februar, hvor det er min tur til at komme til NF. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2013 Tillykke med en super scanning. Nu glæder jeg mig endnu mere til den 15. Februar, hvor det er min tur til at komme til NF. Taak :P Kan jeg godt forstå :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2013 Stort tillykke med NF ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2013 Tillykke med god NF :) Stort tillykke med NF ^_^ Tusinde tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites