Oprettet January 29, 2013 Jeg er lidt i tvivl om min slimprop er gået.. hele aftenen er der kommet en masse små gennemsigtige gele lignende klumper ud.. kan det være slimproppen? :help Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2013 Det kunne godt lyde sådan. Men slimproppen kan godt gå flere gange, så bare rolig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2013 Det lyder da som sådan noget :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2013 Ja, det kan det sagtens.. Men som de andre siger, er det ikke nødvendigvis tegn på noget :) men heldigvis er din baby jo ved at være klar :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2013 Undskyld jeg spørger i din tråd, håber det er ok. Men er der altid eller kun nogle gange lidt blod i slimproppen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2013 Undskyld jeg spørger i din tråd, håber det er ok. Men er der altid eller kun nogle gange lidt blod i slimproppen? Jeg skulle mene det er ret forskelligt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2013 Det er ret forskelligt om der er blod med eller ej, aldrig særligt meget og som de andre piger skriver kan den godt gå af flere omgange. Held og lykke med kommende fødsel når tid er :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2013 Tusind tak for jeres svar :) jeg tænker at slimproppen alligevel må have gjort et eller andet derinde, for her til morgen har der været en lille bitte bitte smule frisk blod hver gang jeg har tørret mig.. mon det kan være tegnblødning? :unsure jeg tror ikke det kan være en rift, da kæresten og jeg ikke har måtte sexe siden jeg blev indlagt i uge 29... :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2013 Jeg tror også at det er slimproppen og at det er tegnblødning du oplever nu :) Men hvem ved... Der er jo ingen graviditeter m.m der er ens ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites