Oprettet January 7, 2011 Dagens slanketip fra go morgen DK er: Sex tager sukkertrangen!! Så får i lyst til sukker, så spring på manden i stedet (og så forbrænder man jo også kalorier imens ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Jeg har mit mens og han er syg... så jeg desværre nød til at spise sukker :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Det tror jeg der er rigtigt. Jeg fik rigtigt hygget i går og jeg spiste slet ikke sukker. Heller ikke selvom jeg fik gæster. Jeg serverede kun vindruer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Jeg har mit mens og han er syg... så jeg desværre nød til at spise sukker :lol DÅRLIG undskyldning Fru. Steiness :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 DÅRLIG undskyldning Fru. Steiness :prik Sandie 4 år stamper i gulvet...!!!! Hvis jeg ikke må, så må du heller ikke :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Sandie 4 år stamper i gulvet...!!!! Hvis jeg ikke må, så må du heller ikke :P Jeg har heller ikke undskyldt med såå dårlig en undskyldning ;) Jeg spiste 4 vingummier igår - bare fordi jeg faldt i.. men op på hesten igen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Jeg har heller ikke undskyldt med såå dårlig en undskyldning ;) Jeg spiste 4 vingummier igår - bare fordi jeg faldt i.. men op på hesten igen ;) Ja du må tage en ridetur, ærgeligt din manse er syg... når det var måske ikke det du mente med óp på hesten :) Jeg har spist 2 pakker läkeroler.. men har fået straffen.. har pisse ondt i maven :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Ja du må tage en ridetur, ærgeligt din manse er syg... når det var måske ikke det du mente med óp på hesten :) Jeg har spist 2 pakker läkeroler.. men har fået straffen.. har pisse ondt i maven :) :lolhit Nej det var ikke lige det jeg mente... ;) Han er os så syg at mad og sex ikke interessere ham.. og SÅÅ er han virkelig os syg!!! 2 pakker søde!!! :o Det var da os tossi... Kan godt forstå din lille mavse brokker sig nu.. Havde ikke noget frokost derhjemme.. men tog 1 æble og 1 pære med og 2 gulerødder.. bedre end igenting.. og bedre end jeg hamstre brunkage kassen i køkkenet.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Det tror jeg der er rigtigt. Jeg fik rigtigt hygget i går og jeg spiste slet ikke sukker. Heller ikke selvom jeg fik gæster. Jeg serverede kun vindruer :) Øhhh.....gæster? Gruppesex? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites