Besvaret April 5, 2013 Vi skal have en lille dreng :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2013 Vi skal have en lille dreng :loveshower Tillykke :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2013 Jamen så kan jeg da vidst også godt komme på listen herinde... Vi venter en lille pige d. 22 august - jeg skal føde på Aalborg Sygehus Nord Så er du også på listen - Velkommen til ;) Vi skal have en lille dreng :loveshower Tillykke! Og velkommen i drengegruppen :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2013 min termin ligger d 15 august fødested: holbæk hurraaa for august babyer :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2013 min termin ligger d 15 august fødested: holbæk hurraaa for august babyer :loveshower Så er du også på listen. Velkommen til! Og rart med endnu en fra Region Sjælland. Dem er vi ikke så mange af i august-gruppen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2013 vi er 85 % på vi får en pige (hende der scannede sagde nemlig hun syntes det lignede en pige men hun var dog ikke helt sikker) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2013 vi er 85 % på vi får en pige (hende der scannede sagde nemlig hun syntes det lignede en pige men hun var dog ikke helt sikker) Du bliver rød, så satser vi på det er rigtigt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2013 Jeg tænkte det kunne være hyggeligt med en oversigt hvor vi kan se alle terminsdatoerne samlet i et indlæg. Hvis I tilføjer Jeres terminsdato og evt. fødested nedenfor, så vil jeg holde dette indlæg opdateret, så vi let kan følge med i hinandens terminer :larm Skriv også gerne når I ved om det bliver en dreng eller pige, så jeg kan farve skriften alt efter kønnet :) 1. 2. 3. 4. Ildtiger, Esbjerg og Majer12, Hillerød 5. 6. 7. 8. LHJ, Herlev 9. Dorita, Riget 10. Mulig_mor, Kolding 11. 12. 13. Mille1981, Roskilde 14. Piap, Kolding og Blyppersmor, OUH 15. Artemis 1313, Holbæk 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. Eline, OUH, AgnetheV, Aalborg 23. Stine27, Næstved 24. 25. 26. 27. 28. Mussemor, Aalborg 29. 30. Lenna1985, Herning 31. Ny larholm, Hjemmefødsel, alternativt Esbjerg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2013 Jeg har termin den 16. August, vi skal ha en dreng og føde i Herning Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 vi skal ha en pige :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2013 Jeg har termin den 16. August, vi skal ha en dreng og føde i Herning Velkommen til, nu er du også på listen :yay vi skal ha en pige :loveshower Tillykke med en lille prinsesse, jeg har lavet dig rød nu :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2013 VI venter en lille dreng :wub Jeg har termin 20 august 2013 og skal føde på Skejby syghus :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2013 VI venter en lille dreng :wub Jeg har termin 20 august 2013 og skal føde på Skejby syghus :) Velkommen til :glad Hyggeligt med en mere i gruppen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2013 VI venter en lille dreng :wub Jeg har termin 20 august 2013 og skal føde på Skejby syghus :) Så er du også på listen :) Velkommen til :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2013 3.8. Skal føde i Viborg. Venter fjerde barn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2013 Og vi venter en dreng!!!! Så har vi to af hver :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2013 Og vi venter en dreng!!!! Så har vi to af hver :-) Stort tillykke :yay :glad Fedt med to af hver :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2013 3.8. Skal føde i Viborg. Venter fjerde barn. Og vi venter en dreng!!!! Så har vi to af hver :-) Så er du også på listen - så står det 6-5 til drengene ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2013 I må meget gerne lige skrive her når I har født, så tilføjer jeg babys fødselsdag på listen :baby1 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2013 God idé. Håber snart jeg kan skrive :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2013 5 august kl 17.21 kom Noah til verden ved akut kejsersnit på SVS Esbjerg <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 11, 2013 5 august kl 17.21 kom Noah til verden ved akut kejsersnit på SVS Esbjerg <3 Endnu engang tillykke med lille Noah :loveshower Jeg har opdateret listen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2013 min datter blev født 09.08 kl. 15.06 efter igangsættelse og meget hurtig fødsel. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2013 min datter blev født 09.08 kl. 15.06 efter igangsættelse og meget hurtig fødsel. Stort tillykke med datteren :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites