Besvaret January 31, 2013 Lyder som en god idé at rykke testen, snublefod. Vurderer det samme selv. Snydetestet i går (negativ, doh), men har holdt mig fra det i dag. Overvejer at bruge en af mine clearblue i aften, men det er stadig 4 dage til jeg er på dag 40, hvor jeg sidst fik menstruation. Så i bedste fald er der 51% chance for korrekt test:) Hmm. Har haft lidt trykken/ondt nederst i maven/underlivet, samt lette smerter nede i lænden (siderne) de sidste par dage. Føles dog ikke som menssmerter. Er det lov at håbe? :P TMaria og tut: Velkommen til, og held og lykke! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2013 Har besluttet at skyde min test til i morgen tidlig. Har ikke fået mens endnu, men da jeg fik en negativ test for bare tre dage siden vil jeg hellere prøve lykken i morgen, såfremt AF ikke er dukket op endnu. :) :bd :bd :bd til os alle! :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2013 Håber der kommer nogle gode streger for os i weekenden så :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2013 Hep hep!!! Kom så piger!! Jeg har brug for nogle som hopper med i oktobergruppen BASTA!!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2013 Hep hep!!! Kom så piger!! Jeg har brug for nogle som hopper med i oktobergruppen BASTA!!!!! Du kan tro, jeg hopper med i oktobergruppen, hvis bare jeg får to streger :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2013 Hep hep!!! Kom så piger!! Jeg har brug for nogle som hopper med i oktobergruppen BASTA!!!!! Jeg vil også meget gerne hoppe med dig i Okt-gruppen - skal bare liiiige have 2 streger ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2013 I wish... Du kan tro, jeg også sender :bd og :goodluck din vej og håber på, du får to streger på søndag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2013 Årh kom så Glossi!! Jeg venter spændt på resultater fra dig... Så vidt jeg kan forstå er du den eneste der tester her til morgen?!? Hvis jeg tager fejl, så hep hep til jer andre også!!! Jeg ønsker virkelig i skal få de to streger nu!!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2013 Min temperatur er faldet idag, hvilket jo sikkert er en meget god indikation for, at det ikke bliver i denne måned.. Mens er ikke dukket op endnu, men jeg tror da, den er på trapperne. Jeg tør ikke tage en test... Arh piger, for pokker.. Føler slet ikke, jeg kan stole på min krop og min intuition, der har været mange tegn og fornemmelser på det sidste, og nu kommer der så en lav temperatur, som ødelægger det hele. Kommer sgu nok ikke over og joiner oktobergruppen alligevel.. :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2013 Jeg står vel på listen til at skulle teste her i dag. Testede i morges, og den var altså meget negativ. Så går jeg ind igen på Fertility Friend i dag, og gudhjælpemig om ikke min dato for forventet menstruation har rykket sig til på søndag. Vidste det jo egentlig godt, da ÆL-testen først var positiv søndag for 2 uger siden...:) Håbet er ikke opgivet, men jeg har besluttet mig for at teste igen på søndag. Uha, troede ikke det skulle være så spændende som det nu er! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2013 Spændende, Millivanilli! :D Så er det jo ikke så underligt, hvis den er negativ, for så er det jo stadig ret tidligt! :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2013 Min temperatur er faldet idag, hvilket jo sikkert er en meget god indikation for, at det ikke bliver i denne måned.. Mens er ikke dukket op endnu, men jeg tror da, den er på trapperne. Jeg tør ikke tage en test... Arh piger, for pokker.. Føler slet ikke, jeg kan stole på min krop og min intuition, der har været mange tegn og fornemmelser på det sidste, og nu kommer der så en lav temperatur, som ødelægger det hele. Kommer sgu nok ikke over og joiner oktobergruppen alligevel.. :boo Jamen dog. Mon ikke det alligevel er en idé med en test i weekenden, hvis mens ikke melder sig? Jeg ved sgu heller ikke. Synes stadigvæk jeg har tegn, men det kan også være mens-tegn, da begge dele jo dybest set gør noget hormonelt. Men jeg synes nu ikke rigtigt, der er optræk til mens endnu herfra. Men nu når jeg skriver det, så kommer den sgu nok i dag eller i morgen <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2013 Jeg står vel på listen til at skulle teste her i dag. Testede i morges, og den var altså meget negativ. Så går jeg ind igen på Fertility Friend i dag, og gudhjælpemig om ikke min dato for forventet menstruation har rykket sig til på søndag. Vidste det jo egentlig godt, da ÆL-testen først var positiv søndag for 2 uger siden... :) Håbet er ikke opgivet, men jeg har besluttet mig for at teste igen på søndag. Uha, troede ikke det skulle være så spændende som det nu er! Ok, jamen så kan det jo være, du får en positiv test i starten af næste uge.... :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2013 Jeg testede her til morgen, og den var bragende negativ kun en dag før forventet mens :-( Så nu er alt håb ude herfra - forventer at mens dukker op inden for de næste 24 timer, hvis ikke tester jeg igen søndag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2013 Ihh altså dumme stork!! Håber og krydser for jer som endnu ikke har set mensendieck grimme røde ansigt!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2013 Jeg må jo bare vente og se, om det kommer de næste dage eller ej. Men ja, hvis ikke tester jeg søndag. Klynger mig stadig til et lille, meget naivt håb, men der er bare slet ikke tegn på mens endnu, så man ved jo aldrig. :) HELD OG LYKKE til jer, piger! :goodluck Kom så med de streger! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2013 Well, I'm out. Vi må vel bare give den gas i næste cyklus. Rigtig meget held og lykke til jer andre! :) :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2013 Well, I'm out. Vi må vel bare give den gas i næste cyklus. Rigtig meget held og lykke til jer andre! :) :bd Og så kom den pludselig? Håber det lykkes næste gang så. Ikke noget nyt her, men jeg tror ikke på den (har lige taget en negativ test).... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2013 Ja, den dukkede op - tror jeg. Har kun blødt meget, meget lidt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2013 Ja, den dukkede op - tror jeg. Har kun blødt meget, meget lidt... Ahhh, så er løbet ikke nødvendigvis helt ude. Har hørt og læst om lidt blødning, der viste sig kun at være pletblødning... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2013 :unsure Så ser det altså ud til, at vores røde "ven" melder sig inden kort tid hos mig. Opdagede lige en meget lille blødning da jeg var på toilettet. Jeg ved godt, det kan være en pletblødning, men altså er det også ellers ca. tid for min menstruation. Øv, havde virkelig håbet denne gang, da jeg faktisk beviseligt havde haft ÆL, og der var en reel chance for gevinst... Nå nå, det skal nok gå endnu, selv om jeg er lidt skuffet! Næste gang, måske! Krydser stadig fingre for jer andre! :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2013 Nå heller ikke denne gang lykkedes det :-( Mens er desværre kommet her :-( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2013 Jamen dog. Her er der ingenting nyt. Tester stadigvæk negativt her 4+4 men heller ingen mens. Har nok bare en lang cyklus.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2013 Snublefod - er det jeres først cyklus efter pillerne? For kan jo være du ikke har en 28-dags cyklus :-) Men vi krydser selvfølgelig for at du danner HCG langsomt :-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites