Guest cmbk

Autostol 9-18 kg, 9-36 kg. Hvilken?

32 indlæg i dette emne

Vi har købt en recardo fra bilistbutikken.dk (min kæreste arbejder i firmaet) og den hedder fra 9-36 kg og den er så lækker. Madison sidder så godt i den. Hun har siddet i den siden hun var seks mdr da hun ikke kunne være i den anden og den støtter rigtig godt. Det smarte er at når man så åbner spændene så bipper den så man vil kunne høre det hvis barnet kom til at åbne selerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det skal lige siges at den er inddelt med 9-18 kg g når det så er tid kan man tage den del ud og så er det fra 18-36 kg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke der er noget godt bagudvent alternativ på markedet. De fylder sindsygt meget, og hvor skal benene være, når de bliver større :unsure

Vi har isofix i bilen, så vi ønskede os en rømer safefix plus i dåbsgave, og fik den :) Da jeg arbejdede i Babysam var det meget forskelligt hvilken stol der lå i top, og det er ikke alle stole der er med i testen. Men rømer klarer sig altid godt, og der er ikke mange fiks-fakserier ved dem. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der ikke noget med den fra Graco...? Bum bum, den er paa autostol.dk. Den har bestaaet streng svensk test med bravur

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en maxi cosi pearl, der er 9-18 kg. Jeg må indrømme, at jeg ikke tænkte meget over det med kiloene, det var bare den stol, der passede til vores isofix base (vi har maxi cosi pebble lige nu), og manden i babysam lovede at sikkerheden var iorden, og jeg tvivler på at vi vil have plads til en bagudvendt autostol anyway.

Jeg kan slet ikke forestille mig at putte Valdemar i en stol, der går op til 36 kg, jeg synes i forvejen at 9-18 kg stolen virker gigantisk til det lille menneske :unsure Han er selvfølgelig heller ikke gammel nok til at komme i den endnu, men alligevel, han er da nået op på de 9 kg :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en maxi cosi pearl, der er 9-18 kg. Jeg må indrømme, at jeg ikke tænkte meget over det med kiloene, det var bare den stol, der passede til vores isofix base (vi har maxi cosi pebble lige nu), og manden i babysam lovede at sikkerheden var iorden, og jeg tvivler på at vi vil have plads til en bagudvendt autostol anyway.

Jeg kan slet ikke forestille mig at putte Valdemar i en stol, der går op til 36 kg, jeg synes i forvejen at 9-18 kg stolen virker gigantisk til det lille menneske :unsure Han er selvfølgelig heller ikke gammel nok til at komme i den endnu, men alligevel, han er da nået op på de 9 kg :unsure

Vi skal også have Maxi Così Pearl som næste stol- går og venter på at BabySam Randers ringer og fortæller den er kommet hjem! Sjovt nok har jeg en følelse af, at de har klokket i det, så må hellere få ringet til dem <_< Da vi bestilte stolen var det meget strikse med at understrege, at vi under ingen omstændigheder måtte sætte Melissa i Pearl stolen før hun var blevet 9 mdr. Og gerne mere! Vi skulle ikke tænke på, at hun er nødt til at bukke benene lidt, når hun sidder i Pebble stolen- så længe hendes hoved ikke går over kanten på stolen, så er det fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi købt en rømer eclips :) satser på den er fin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER