Besvaret December 30, 2014 Hold kæft altså hvor er du sej. Er mega misundelig over hvor dygtig du er ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 Hold kæft altså hvor er du sej. Er mega misundelig over hvor dygtig du er ❤️ Tak :) Hvor er du sød :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2015 De sidste par ugers krea: Laminerede kjoler til "se min kjole" til vores sangkuffert - jeg mangler pap til de andre farver :prik Jeg vil hækle ham her og to andre i samme stil til William til hans fødselsdag Her i gang med hovedet :) Jeg har også strikket lidt. 2 af disse (den anden har blå striber) er kommet af pindene og pakket ind til mine nevøers fødselsdag. Og nu er jeg så i gang med en vest, den er til min ene nevø til hans fødselsdag sammen med huen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2016 Wow med fede projekter! Kan man følge dig på Instagram? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2016 Wow med fede projekter! Kan man følge dig på Instagram? Tak :kiss Ja: stephi_pigen hedder jeg :) der er mest strik :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2016 Hvor er det nogle super fine ting du får lavet dig! Må altså snart lære at strikke og hækle! Del dette indlæg Link to post Share on other sites