Oprettet January 23, 2013 Jer der huserer begge steder, har i også problemer med at logge ind på babyxplore? Jeg har ikke kunne komme på i flere dage, og får en fejlmeddelelse frem i stdet for. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2013 Der er problemer med serveren skriver de i deres fb gruppe. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2013 Serveren er brudt ned og de arbejder på højtryk. Besked for snart et døgn siden på fb: Jeg er ked af det, men der er desværre ikke meget nyt :( Databasen er ved at blive "kørt igennem" og med ca. 7 mio. indlæg er det noget der desværre tager tid. Hvis alt herefter er fint, kommer det op at køre kort efter, men er der fejl skal der rettes. Så derfor er det utroligt svært at sige noget som helst. Med mine positive briller bliver det i aften, med de negative først i morgen :((( Jeg håber, I fortsat vil væbne jer med tålmodighed Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2013 Tak! Jeg var helt bange for at der var noget galt med min computer herhjemme. Håber snart de får det op at køre igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2013 Jeg synes også at det er ved at være lige længe nok det har været nede. Men det gør jo så at man får bevæget sig en tur herover :) Knus Pippi75 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2013 Undskyld - men det er måske ikke stedet for at diskutere et andet babyforum? ^_^ Er det ikke lige meget? Jeg ved godt der har været visse "uenigheder" mellem bx og bk, men det er ikke noget jeg gider tage del i. Der tales vel også om andre forummer, medier osv herinde. Jeg gider ikke vælge side og kan sagtens færdes begge steder, har ikke brug for at være solidarisk overfor det ene eller det andet. Undskyld, men jeg synes det er noget pjat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2013 Jeg synes også at det er ved at være lige længe nok det har været nede. Men det gør jo så at man får bevæget sig en tur herover :) Knus Pippi75 Jeg kigger med begge steder. Men min mødregruppe er på bx :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2013 Er det ikke lige meget? Jeg ved godt der har været visse "uenigheder" mellem bx og bk, men det er ikke noget jeg gider tage del i. Der tales vel også om andre forummer, medier osv herinde. Jeg gider ikke vælge side og kan sagtens færdes begge steder, har ikke brug for at være solidarisk overfor det ene eller det andet. Undskyld, men jeg synes det er noget pjat. Du har fuldstændig ret - det er helt fint - her må I tale om ALT :) No problem Jeg følger selv mange mange sites :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2013 Du har fuldstændig ret - det er helt fint - her må I tale om ALT :) No problem Jeg følger selv mange mange sites :) Perfekt. Regnede heller ikke med at det var noget problem, synes der er en fin stemning herinde :) Og det er lige præcis det at man kan tale om ALT, der gør det så fedt at være her :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2013 Perfekt. Regnede heller ikke med at det var noget problem, synes der er en fin stemning herinde :) Og det er lige præcis det at man kan tale om ALT, der gør det så fedt at være her :) :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites