Gabrielsmor

Forventningsfuld

4 indlæg i dette emne

Hej med jer :rolleyes

Som i kan se er jeg ny her :-)

Jeg har en uregelmæssig menstruation og hver gang jeg går over tid så fare jeg hen for at købe en graviditets test,

og så når jeg får taget den og den siger negativ (som den plejer, har efterhånden prøvet det et par gange)

så får jeg enten min menstruation enten senere samme dag eller dagen efter :unsure

Her gang siger jeg altid til mig selv at jeg lige venter et par uger med at tage en test for så kommer menstruationen nok inden, men kan simpelthen ikke vente.

Andre der har det på samme måde? Kunne godt bruge noget fif til ikke at være så utålmodig :-)

Del dette indlæg

Det kan næsten være mig der skriver det indlæg. Bruger alt for mange penge på negative test så nu har jeg lovet mig selv at først teste efter dag 40. Det gør jo ingen forskel. Så er det bare om jeg kan overholde det.

Er begyndt på nye projekter som hvad skal jeg lave (uddannelse) nu jeg ikke kan få et job.

Vægttab.

Håber det kan give noget afledning fra det hele.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm det er ganske simpelt lad vær at have test liggende hjemme og sørg for din mand holder dig fra en evt. butik når fristen til at teste melder sig...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er også sjovt, de få gange jeg har gjort det og testet negativt, er min mens også kommet enten samme dag eller dagen efter - også selvom jeg ikke har haft helt styr på min cyklus. Så måske er det håbet, der holder blødningen tilbage, og så giver kroppen ligesom slip, så snart psyken har sluppet håbet om en positiv test. I dunno. Men det er da sikkert ikke helt urealistisk. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER