Oprettet January 21, 2013 L og jeg skal jo giftes i år, og tankerne flyver omkring alt det kreative. Jeg vil gerne have inspiration til invitationerne, da jeg ikke helt ved hvad min smag egentlig er. Så spam gerne denne tråd med billeder :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2013 Mine har du jo set. Og ellers er de at finde på BK ;) Miss you!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2013 Vores findes også et sted på bryllupsklar Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2013 Mine ligger også på bryllupsklar. Ellers har jeg nogle forskellige på min blog www.toomuchtulle.dk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2013 Min ligger også på søster BK - der hedder jeg bare Helle M :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2013 Jeg er jo doven, så gider jo ikke lede ;) Er ikke ret meget på det andet BK. Føler mig mest hjemme her ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2013 Mine har du jo set. Og ellers er de at finde på BK ;) Miss you!!!! Savner også dig!! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites