Oprettet January 6, 2011 Og nej i skal ikke have en kæmpe griner og en eller anden bummert jeg har lavet. Hvad er det lige der sker, jeg havde fået fjernet mit profilbillede og vupti vapti så kommer det igen. Er der lige ne som kan hjælpe mig Tusinde tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2011 Hej blondie Er du sikker på, at vi snakker om det samme billede? Dit avatar billede er det coole billede, som du fik af drillenisserne. Dit profil billede er et standard billede, som BK viser. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2011 Du tror måske ikke, at det er Martin der har været inde og lave det om igen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2011 neeeej da :whistling neeej for martin er jo altid uskyldig, og det er nemlig kun Ki som har nisset herinde gennem decembermånede... :lol :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2011 og nu har overskriften også skiftet sig ud... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 neeeej da :whistling Nej selvfølgelig kunne du ikke det Martin :lol Hvad tænkte jeg dog på :D og nu har overskriften også skiftet sig ud... :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Hahahaha ej nu har jeg fundet ud af hvad pokker det er jeg muligvis gør forkert :-))))))))))) Og det siger jeg bare ikke for så slår blondien jo til for 3 gang. Men jeg takker alle for den tålmodighed som i udviser for mig det er jo helt fantakstisk :-)))))) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Hahahaha ej nu har jeg fundet ud af hvad pokker det er jeg muligvis gør forkert :-))))))))))) Og det siger jeg bare ikke for så slår blondien jo til for 3 gang. Men jeg takker alle for den tålmodighed som i udviser for mig det er jo helt fantakstisk :-)))))) Ejjj sådan kan man ikke skrive... F O R T Æ L !!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Ejjj sådan kan man ikke skrive... F O R T Æ L !!!!! Niksen bixen den kan i få i decmber når vi skal til at skrive om årets bummert igen .-)))))))))))))9 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Niksen bixen den kan i få i decmber når vi skal til at skrive om årets bummert igen .-)))))))))))))9 Noooo For så har vi jo glemt du skal fortælle det... :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Niksen bixen den kan i få i decmber når vi skal til at skrive om årets bummert igen .-)))))))))))))9 Næ nej FORTÆL Del dette indlæg Link to post Share on other sites