Besvaret January 21, 2013 Nårh... :biglove But so true :loveshower (Hilsen Mette, der fik hirsegrød lavet på MM og blandet med æblemos til morgenmad :rolleyes) Det godt Mette, det får jeg også sommetider - smager upåklageligt når man har vænnet sig til det ;) Hehehe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2013 So true.. Det er altså vildt, at man kan sidde og føle sig alene og småked, bare fordi barnet sover en lur :rolleyes Jeg har på off dage oplevet at gå fra nærmest depri sindstilstand til total optur når hun er vågnet fra lur :wub Øj, men det er rigtigt - den bedste tid på dagen er, når man henter sin tut fra en lur :wub :wub :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2013 Det godt Mette, det får jeg også sommetider - smager upåklageligt når man har vænnet sig til det ;) Hehehe Jeg synes det smager MEGA kedeligt :rolleyes Men måske skulle jeg prøve at koge det noget mere og hælde rosiner, kardemomme og kanel i (altså når Valdemar ikke skal have mere af det) :) Øj, men det er rigtigt - den bedste tid på dagen er, når man henter sin tut fra en lur :wub :wub :wub Årh ja... Sådan en totalt frisk og udhvilet baby, der smiler godmorgen til en :wub Elsker at tage Valdemar ind fra lur i voksien. Det lille storgrinende fjæs i elefanthue, og man kan bare se at posen bokser rundt og han vil ud. Og så når man får åbnet posen, og han lige strækker sig. Nåååååårh :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2013 Øj, men det er rigtigt - den bedste tid på dagen er, når man henter sin tut fra en lur :wub :wub :wub Jeg synes det smager MEGA kedeligt :rolleyes Men måske skulle jeg prøve at koge det noget mere og hælde rosiner, kardemomme og kanel i (altså når Valdemar ikke skal have mere af det) :) Årh ja... Sådan en totalt frisk og udhvilet baby, der smiler godmorgen til en :wub Elsker at tage Valdemar ind fra lur i voksien. Det lille storgrinende fjæs i elefanthue, og man kan bare se at posen bokser rundt og vil ud. Og så når man får åbnet posen, og han lige strækker sig. Nåååååårh :kuller Der er ikke noget der kan måle sig med det :biglove :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2013 Når de sidste 30-40 billeder + videoer du har lagt på facebook er af en baby Når ens profilbillede på facebook er et billede af dig OG en baby Når ens baggrundsskærm på mobilen er et billede af en baby Når ens baggrundsskærm på en tablet er et billede af en baby Når ens baggrundsskærm på ens PC er et billede af en baby Når ens pauseskærm på ens PC er 200 billeder af en baby Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2013 Når de sidste 30-40 billeder + videoer du har lagt på facebook er af en baby Når ens profilbillede på facebook er et billede af dig OG en baby Når ens baggrundsskærm på mobilen er et billede af en baby Når ens baggrundsskærm på en tablet er et billede af en baby Når ens baggrundsskærm på ens PC er et billede af en baby Når ens pauseskærm på ens PC er 200 billeder af en baby Hahaha!! SÅ meget enig i det hele :D :D :D :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2013 Når man er begyndt at frygte handleturen i myldretiden - bedre kendt som ulvetimen. Når man er begyndt at se mere børne-tv end voksen-tv. Når ordet "frygt" får en helt anden betydning. Når ens hjem konstant ligner 3. verdenskrig. Når man føler at der ikke er nok timer i døgnet til noget som helst. Når vasketøjsbunken er fordobblet <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2013 Når de sidste 30-40 billeder + videoer du har lagt på facebook er af en baby Når ens profilbillede på facebook er et billede af dig OG en baby Når ens baggrundsskærm på mobilen er et billede af en baby Når ens baggrundsskærm på en tablet er et billede af en baby Når ens baggrundsskærm på ens PC er et billede af en baby Når ens pauseskærm på ens PC er 200 billeder af en baby :haha TRUE! + Når man sender mange flere mms'er, fordi man bliver (nogle gange lidt for) ivrig efter at vise andre, hvor sød ens baby er :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2013 Når man tænker "for de penge kunne jeg få xx til min baby", hver gang man skal shoppe til sig selv Når man tænker i lure, når man planlægger sine dage At ens hovede er så fyldt med baby, at man tager sig selv i at sige "jeg kan ikke den aften, vi skal noget om formiddagen" Når du har en seriøs samtale med din mand, om hvorvidt toppen på en banan er mikrofonen eller antennen :D Og det først er bagefter det går op for jer, hvor langt ude det i snakker om er Når man går og nynner melodier fra babys legetøj Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2013 Når dine rugbrødsmadder pludselig indeholder gulerodsmos og pastinakmos.. :P Har stjålet det fra Camille :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2013 - Du står hos fiskehandleren og undrer dig over at de sælger gullerodsmos, men det i virkeligheden var hummersuppe :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2013 - Du står hos fiskehandleren og undrer dig over at de sælger gullerodsmos, men det i virkeligheden var hummersuppe :blink :haha Genialt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 Når du altid har syntes, at dit privatliv ikke hørte til på jobbet, men pludselig tager dig selv i at have et billede af dit barn på skrivebordet OG et andet som baggrundsskærm på PC'en :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 Når du pludselig må oplade din Iphone i løbet af dagen og natten for at kunne holde strøm til at kunne opdateres på BK under amningerne Når du konstant går i de samme toppe, fordi de er de mest ammevenlige Når du pludselig går i seng kl.20 om aftenen Når du pludselig ikke ved, hvad der ellers sker ude i verdenen, fordi du aldrig får tid til at læse/se nyheder - eller anden slags tv i øvrigt... Når du ikke kan huske, hvornår du sidst har læst en hel bog (...fordi alt mulig andet pludselig bliver prioteret højere: BK, netshopping af babyting, vasketøj, LURE osv.) Når du pludselig hader alle dine naboer, bare fordi de snakker (...når de går forbi barnevognen!!!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 By the way - jeg går stadig med halskæde. Silke Elia finder den yderst interessant, men har aldrig rykket i den :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 Når du kan alle sange fra de forskellige børneserier - og tager dig i at nynne dem på arbejdet... Når du ikke engang kan tåle en enkelt øl længere. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 Når man efterhånden ligner en der øver til OL i gakkede gangarter fordi man: - Svinger barnet rundt til det hviner i fryd mens man skal manøvrere uden om alt legetøjet der ligger spredt rundt på hele gulvet. - Danser rundt for at trøste baby mens man skal manøvrere uden om alt legetøjet der ligger spredt rundt på hele gulvet. - vugger fra side til side for at få barnet til at sove mens man skal manøvrere uden om alt legetøjet der ligger spredt rundt på hele gulvet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2013 Når man ikke kan sætte sig i sofaen uden at det siger "piv" (jeg tror seriøst at Sophie Giraf følger efter mig :D) Når man finder sutter overalt, selvom man troede, at man havde indsamlet dem alle Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2013 Når man ikke kan sætte sig i sofaen uden at det siger "piv" (jeg tror seriøst at Sophie Giraf følger efter mig :D) Når man finder sutter overalt, selvom man troede, at man havde indsamlet dem alle Haha det gør Sophie Giraf også herhjemme :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2013 Når man køber sutter, fordi man ikke kan finde nogle herhjemme, og dagen efter kan samle en hel bunke sammen (hvordan dælen kan de forsvinde og så dukke op igen! :blink) Når man snakker til ens mand gennem barnet "tror du godt mor må låne fars t-shirt, hva? Hvis vi nu spørger pænt" "Skal mor gå ud og lave noget aftensmad? Så bliver far sikkert rigtig glad" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2013 Når man ikke længere husker ting så godt, og altid er nødt til at skrive i kalenderen, og kikke i den hver dag.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2013 Når man ikke længere husker ting så godt. Min mand kom hjem fra arbejde i går og fortalte mig at han ikke skulle have madpakke med i dag, da han skulle ud af huset til møde. I de efterfølgende 3 timer, tror jeg at jeg spurgte ham 4 gange af om han havde smurt hans madpakke :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2013 Når du pludselig må oplade din Iphone i løbet af dagen og natten for at kunne holde strøm til at kunne opdateres på BK under amningerne Når du konstant går i de samme toppe, fordi de er de mest ammevenlige Når du pludselig går i seng kl.20 om aftenen Når du pludselig ikke ved, hvad der ellers sker ude i verdenen, fordi du aldrig får tid til at læse/se nyheder - eller anden slags tv i øvrigt... Når du ikke kan huske, hvornår du sidst har læst en hel bog (...fordi alt mulig andet pludselig bliver prioteret højere: BK, netshopping af babyting, vasketøj, LURE osv.) Når du pludselig hader alle dine naboer, bare fordi de snakker (...når de går forbi barnevognen!!!) Fuldstændig enig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2013 Når du pludselig sender dine gæster onde øjne, hvis de har lyd på deres mobil efter at baby er puttet :blush Og når du er selv er lige ved at falde over alting og brække et ben for at løbe hen til din egen mobil og slukke den, hvis du har glemt at sætte den på lydløs og den ringer, når baby er puttet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2013 Når du pludselig sender dine gæster onde øjne, hvis de har lyd på deres mobil efter at baby er puttet :blush Og når du er selv er lige ved at falde over alting og brække et ben for at løbe hen til din egen mobil og slukke den, hvis du har glemt at sætte den på lydløs og den ringer, når baby er puttet Eller når man aldrig tager telefonen fordi den ALTID er på lydløs så man ikke hører den (seriøst så ANER jeg ikke hvordan min ringetone er :lol jeg har ikke haft lyd på siden 17 August 2012 kl 9.00 ca. hvor jeg slog det fra i venteværelset på obstetrisk). Del dette indlæg Link to post Share on other sites