Oprettet January 20, 2013 Nogle gange siger mænd de mest kiksede ting men de går lige i hjertet alligevel - jeg har rendt rundt i lejligheden kun iført røde hjemmefutte støvler, sorte trusser og en brun top og gjort lidt rent og ryddet op da han kommer op med Mie A: "hvorfor er du så hot?" Mig: "er jeg HOT?" A: "du har ingen bukser på" Mig: "jeg ville ikke vække jer - men gør det mig hot?" A:"ja sådan lidt kikset hot måske" Mig "kikset hot???" A: "ja på sådan en dårlig teenage films agtig måde hvor der er en som er kikset men hvor man godt kan se at hun er ret lækker i virkeligheden" Kan man andet end elske sådan en kommentar? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2013 Haha! Hvor er han sød :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2013 Ha ha, hvor er han god :biglove Torsdag aften rejste M sig fra bordet for at byde mig op til dans ifoert hans natbukser, en t-shirt og stroemper i mande-mellem-taer-klip-klapper :D :loveyou Men det var kikset hot og skeont at danse alligevel. Paa et tidspunkt sagde han saa, at nu havde han taget sine klip klapper af.... :seng Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2013 haha, hvor skønt! :wub - Jeg synes også det er de mest mærkelige tidpunkter, jeg får et lille klap i måsen på. Fx når jeg står med mit hår i en morgen-uldtot i underbukser og børster tænder :D Eller når jeg hækler og strikker i sofaen! - Han bliver helt kulleret :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2013 Haha, de mænd altså, hvor er han skøn :D Jeg undrer mig også nogen gange over, hvad der lige trigger dem. Det kan være, når man selv føler sig mindst tiltrækkende.. Men det er vel bare praktisk ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2013 Sikke en fantastisk kommentar .... :kuller ... og med tanke på at den kommer fra en mand, synes jeg det er et super dejlig kompliment :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2013 Haha årh hvor sødt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2013 Åh de mænd :) sødt af ham Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2013 Fantastisk! :D Elsker at jeg ikke altid behøver dresse mig op for at min mand synes jeg er lækker, han synes altså jeg ser noget så dejlig ud i nattøj :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites