Guest

kan majsgrød fryses?

12 indlæg i dette emne

Altså jeg frøs det da vores fik det. Og tror altså også der nogen gange var mme i.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså jeg frøs det da vores fik det. Og tror altså også der nogen gange var mme i.

Tak :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg fryser ikke groed, men jeg ved faktisk ikke hvorfor :unsure

Maaske er frugtmos faktisk mindre egnet, for synes det bliver saa vandet af det...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg laver grøden hver dag. Men 3 min så er det jo også færdig. Laver det mens han sover. Så når han vågner og bliver sulten, luner jeg det i microen og putter mme i. Hvis jeg ikke har mulighed for det, får han semper.

Hvis der er mme skal det direkte i skraldespanden, så vidt jeg har forstået...

Har ikke problemer med frugtmoset bliver vandet...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg laver grøden hver dag. Men 3 min så er det jo også færdig. Laver det mens han sover. Så når han vågner og bliver sulten, luner jeg det i microen og putter mme i. Hvis jeg ikke har mulighed for det, får han semper.

Hvis der er mme skal det direkte i skraldespanden, så vidt jeg har forstået...

Har ikke problemer med frugtmoset bliver vandet...

Det er bare et forfærdeligt spild at lave en grydefuld og hun så kun spiser en halv dl

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er bare et forfærdeligt spild at lave en grydefuld og hun så kun spiser en halv dl

Det er det... Smed også en del ud i starten. Men nu laver jeg 1,5 dl af gangen og han spiser det stort set altid...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Maja - du kan også bare lave en grydefuld majsgrød, det gjorde jeg - og så puttede jeg resten i små bøtter - i fryseren. Og så tager du bare en op af fryseren, i microovn - og så MME i bagefter. Så har det også den rette temperatur.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Maja - du kan også bare lave en grydefuld majsgrød, det gjorde jeg - og så puttede jeg resten i små bøtter - i fryseren. Og så tager du bare en op af fryseren, i microovn - og så MME i bagefter. Så har det også den rette temperatur.

:super der er 4 bøtter i fryseren og en i køleskabet og så gør jeg som du foreslår - tak

Del dette indlæg

Annonce ♥

:super der er 4 bøtter i fryseren og en i køleskabet og så gør jeg som du foreslår - tak

Go ide! :super

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bjarke er nu 6 mdr, så jeg laver grød med sødmælk fremfor MME, og så passer en "grydefuld" til det han spiser i løber af 24 timer og derfor er det bare i køleskabet. Så er det klar til at komme i mikroen :) Men gjorde nu det samme da det var med MME og det brokkede SP sig ikke over...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER