Oprettet January 17, 2013 Er der andre som døjer med problemer med iskias nerven? Jeg har ondt i højre balle og så stråler det ned igennem hele benet og ned i foden. Nogle dage er det så slemt at jeg knap kan røre mig uden smerter. Får daglig massage af min kæreste, og det gør så nas! Er det nogle der ved om der er andet som kan afhjælpe? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2013 Har lige svaret dig i gravid smalltalk. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2013 Jeg har også haft et par uger med ondt i leddet lige ved min venstre balle. Det var især slemt, når jeg skulle køre benet bagud (f.eks. ved gang) eller når jeg skulle løfte benet (f.eks. ved trapper). Det var hæsligt! Men så var jeg til Gravid Yoga i går, og da jeg fortalte hende, hvor jeg havde ondt sagde hun "Ork det er Iskias nerven, der sidder i klemme. Den strækker vi lige ud". Det gjorde lidt nas og tog lidt tid - men jeg har overhovedet ikke MÆRKET noget til det siden :) At jeg så er smadret i bækkenet af de andre øvelser er noget andet ;P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2013 Jeg har store problemer med den, men efter jeger begyndt at svømme hvad andn dag og får et godt stræk i den i det varme bassin er det blevet rigtig godt. Måske du skulle strække lidt i den ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2013 Fandt så ud af i dag at trykket på nerven er kommet af begyndende bækkenløsning. Vil da lige se om jeg kan finde noget udstrækning som kan hjælpe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2013 Vinnus. Øv :( Heldigvis - hvis man kan sige det - så er der da kun max 5 uger til Mumi er ude :kram Ja max 6 uger er det heldigvis :) Så må K jo bare varte mig op ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites