Myliona

Pletblødning og spiral

9 indlæg i dette emne

Her næsten 3 måneder efter jeg har fået spiral, og inden mit "eftersyn" pletbløder jeg stadigvæk...

Er det "Normalt"? Stopper det, eller ville det være stoppet så??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her næsten 3 måneder efter jeg har fået spiral, og inden mit "eftersyn" pletbløder jeg stadigvæk...

Er det "Normalt"? Stopper det, eller ville det være stoppet så??

Jeg fik af vide at den fulde effekt kom efter ca. 6 mdr.

Men jeg blødte lidt i 3-4 uger da den blev sat op og har ikke haft skyggen af det siden.

Er det hormon eller kobberspiral?

(Jeg har hormonspiralen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er kobber spiral.

Mine menses er der ikke sket noget med, de er helt som før og forholdsvis regelmæssige(plus minus et par dage) og den er ikke kraftigere eller længere som jeg frygtede.. Så kunne være pænt ærgerligt, hvis jeg skal døje med pletblødning...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår skal du til "eftersyn"? Jeg har lige været det i dag, efter 4 uger nemlig ;)

Min er hormonspiral og jeg har blødt de sidste tre uger og skal derfor lige scannes for om den sidder helt rigtigt.. Men har også hørt, at 6 måneder med pletblødning er meget normalt og at man er MEGA uheldig, hvis det er op til 1 år - ifølge min læge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår skal du til "eftersyn"? Jeg har lige været det i dag, efter 4 uger nemlig ;)

Min er hormonspiral og jeg har blødt de sidste tre uger og skal derfor lige scannes for om den sidder helt rigtigt.. Men har også hørt, at 6 måneder med pletblødning er meget normalt og at man er MEGA uheldig, hvis det er op til 1 år - ifølge min læge!

3 måneder efter, og det er ved gynækologen, så skal også scannes..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bløder også endnu... og jeg mener det er nærmere blødning end pletblødning. det er meget små ophold der er i det... og jeg har tid til kontrol først i februar.. derfor jeg har ikke gidet ringe og forhøre mig.. for jeg fik den sat op hos en gyn, og han scannede jo da han havde sat den op og sagde at den sad helt perfekt, og jeg har kunnet mærke trådene samme sted hver gang... så jeg tænker at der nok ikke er noget galt.. selvom det er pisse irriterende at blød, bløde og bløde... det er jo ikke meget i løbet af dagen, men alligevel, det er blod... det er bind.... hele tiden... baaaaaaaaaa......

Jeg har hormonspiral. :klaphvis det fortsætter, så får jeg den simpelthen taget ud igen... så må jeg jo spise de åndsvage p-piller som jeg bare ikke har lyst til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev scannet i går og min sidder som den skal. Gynækologen sagde, at 80% stopper helt med at bløde efter et halv år - så jeg ville da helt bestemt give den chancen et halvt år, hvis det var!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, vi har aftalt at hvis det ikke er "usundt" at have den, og jeg fortsætter med at pletbløde, så får jeg den ud til juli.. Længere giver jeg det ikke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg snakker med gyn. om min, og hvis det er ok, det hele og scanningen er fin så giver jeg det også en chance...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER