Pumpkins

Hvornår blev jeres cyklus stabil?

12 indlæg i dette emne

Her 5 måneder efter fødslen er min cyklus stadig meget uregelmæssig. Det havde jeg lidt regnet med, men er på dag 43, så begynder at synes det er lidt træls, at den kommer og går som den vil.

Jeg ammer ikke, og har spiral, så der er ikke noget der, der forstyrrer den.

Hvor lang tid gik der før jeres cyklus blev nogenlunde normal?

Og nej, jeg er ikke gravid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min er nogenlunde normal, bortset fra jeg pletbløder pga spiralen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min cyklus har været stabil siden 8 uger efter fødslen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik mens 9 uger efter fødslen og har været helt regelmæssig på 4 ugers interval, jeg har lige haft den for 4. gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. må nok bare se tiden an

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ført får min mens 3 mdr efter fødslen og det er her for 2 uger siden. Jeg skal have p ring og har ikke fået den endnu. Jeg er lidt spændt på at se om det udvikler sig reglmæssigt. Plejer din at være reglmæssigt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ført får min mens 3 mdr efter fødslen og det er her for 2 uger siden. Jeg skal have p ring og har ikke fået den endnu. Jeg er lidt spændt på at se om det udvikler sig reglmæssigt. Plejer din at være reglmæssigt?

Det ved jeg faktisk ikke. Jeg har været på p-piller fra jeg var 17 til jeg smed dem i forbindelse med projekt baby, hvor hun blev undfanget i første cyklus. Der var min cyklus på ca. 32 dage, men jeg stoppede midt i en pakke, så det kan have været det, der forlængede den.

Jeg har haft mens 3 gange siden, og de første gange var der hhv 30 og 33 dage imellem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her snart 6 mdr efter fødslen har jeg stadig ikke set skyggen af cyklus/mens. Det er der selvfølgelig også en vis stabilitet i... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her snart 6 mdr efter fødslen har jeg stadig ikke set skyggen af cyklus/mens. Det er der selvfølgelig også en vis stabilitet i... <_<

:ditto Men med en glad smiley :P Nyder at være mensfri så længe det varer :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her 17,5 mdr efter fødslen kan jeg ikke se skyggen af noget der er regelmæssigt :( det værste er jeg går og pletbløderog intet kan regne med.

Jeg ammede til hun var 16 mdr og har derfor været på minipiller og er det stadig. Jeg skal op og snakke med lægen d 4 om noget andet prævention og forhåbentlig kan det hjælpe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik min mens 6 uger efter fødsel og derefter var den regelmæssig. Det var på trods af jeg ammede. Så ikke længe jeg fik lov at slippe :-P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar. :lovebk Det er åbenbart meget normalt, at der er lidt koks i systemet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER