Nitzen1987

Taberdysten - uge 3

34 indlæg i dette emne

Anyone?

Hvis du har brugt den før kan så ikke kopiere den derfra og sætte den her?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er godt nok ikke med, men jeg bliver lige nød til at fortælle at jeg synes i er MEGA HAMMER KODYL SEJE! (Og at jeg misunder jeg ret så meget, glæder mig til at springe på kur så snart lillemanden har forladt min krop).

Her må jeg stemme i!!! :D I er virkelig seje, tøser. Og ihhhh hvor gad jeg altså også godt slanke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅDAN PIGER :super Og tillykke til Amina, MichelleIP og Jane Doe :bunny :balloon

Hvor ser det godt ud - og fedt vi er så mange :yay

Vi kan da godt være stolte ;)

Anita, Nitzen - synes du gør et kæmpe godt stykke arbejde, fedt med tallene med det samlede tab, det virker stadig motiverende tror jeg, hvis/når man pludselig står og har taget på en uge eller står stille :) Det er sgu fedt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du har brugt den før kan så ikke kopiere den derfra og sætte den her?

Nej for jeg slettede koden, så nu ligger den kun som et lille billede i word og det vil den ikke sætte ind her :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anyone?

Kan du ikke spørge i "til fra redaktionen"? jeg har forsøgt, men de gamle ikoner fra de gamle taberdyste er ikke aktiverede!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke spørge i "til fra redaktionen"? jeg har forsøgt, men de gamle ikoner fra de gamle taberdyste er ikke aktiverede!

Har lavet en forespørgsel derinde til smileys til brug i taberdysten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nice, troede ikke jeg ville ligge så højt oppe :o :D

Tillykke til jer andre der også har tabt jer - håber vi sammen kan tabe nogle flere kilo :)

Personligt har jeg printet løbeplan og er stadig ikke startet på den :rolleyes Skal give mig selv et spark i røven inden min mand gør det :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OG tak til Anita for det store arbejde med at holde styr på det hele og ligge det op! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var så lidt, det er lidt hyggligt, at sidde og nørkle med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER