Unknown

Pris på Ipone 4

6 indlæg i dette emne

Håber i kan hjælpe.

Har en Iohone 4 16Gb. Har haft lidt en drøm om en 5ér men det er pengene ikke til.

Har så haft min iphone til rep og de har sendt en hel ny telefon med 2 års ny garanti. Hvad tror i jeg kan få for den hvis jeg vil sælge den ?

Har ikke set hvad andre har solgt deres til.

Og overvejer lidt hvis jeg nu kunne få nok, kunne det jo godtgøre jeg købte en 5ér. Ellers må jeg jo bare beholde den.

Håber i kan hjælpe og måske har set hvad folk sælger dem til :)

Del dette indlæg

Har wn bekendt der fik drt samme og satte sin 4'er til salg for 3200. Ved ikke hvad det endte med.

Men ellers tjek dba. Der tror jeg der er masser af dem.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg solgte min til 2500 kr :) Det var også en iphone 4, 16 gb :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøv at kigge på dba og qxl, der plejer man at kan få en god indikation på hvad de går til.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kiggede på dem inden jul, og der gik de typisk for 3000 kr, dem der var let brugte. Prøv måske med 3500 :)

(Og våbn dig med tålmodighed! Vi har lige solgt vores iPad og har tidligere solgt en iphone derigennem, og man får mange sindssygt lave bud fra nogle, der vil hente med det samme, og et par Nigeria-mails, hvor man bare liiiige skal sende nogle kontooplysninger først ;) )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak for svarene :) hvis jeg kan få 3000-3500 synes jeg godt det kan forsvares at købe en 5 er hehe

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER