Oprettet November 3, 2010 Så vil jeg da også lige vise et billed af mine charmetrolde Her er de så Noah 3 år og 9 mdr Og Emil 1 år og 4 mdr Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 Hvor er de skønne :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 Hvor er de skønne :loveshower Tak :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 Jaaamen, dine drengebasser er bare noget af det skønneste :7himmel :loveshower :7himmel :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 Dejlige drenge :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 Hvor er de dejlige.. og se da lige en stolt storebror :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 Sikke nogle skønne drenge... og sikke nogle skønne øjne de har... De kommer da helt sikkert til at smelte et par pigehjerter engang i fremtiden :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 Hvor er de skønne :) Hvem sad i stolen først? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 Sikke nogle dejlige drenge :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 Wau sikke nogle øjne :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 :loveshower :loveshower :loveshower Emil ser ikke helt tilfreds ud. Driller storebror :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 :loveshower :loveshower :loveshower Emil ser ikke helt tilfreds ud. Driller storebror :D Nej det er faktisk lige omvendt, det er Emil der driller, og så lidt muggen over at han ikke får sin vilje :-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 Hvor er de skønne :) Hvem sad i stolen først? Det gjorde storebror :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 Haha! Jeg kan lige se dem for mig :) Hvor er de kønne! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 Skønne skønne frække drenge.. :loveshower :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2010 Sikken nogen dejlige drenge Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 dejlige drenge du har dig... det må da give liv og glade dage hos jer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2010 Sikke stolt storebror ser ud :loveshower hvor er de dejlige :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2010 Hold da op jeg har helt overset den her tråd. Men nu hvor du tager Noah med var jeg lige inde og tjekke om du havde puttet billede ind af dine drenge og den lille har jeg set før. Men sikke nogle søde drenge og hvor er de kønne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2011 Jeg vil bare ønske dig og familien en rigig glædelig jul Del dette indlæg Link to post Share on other sites