Besvaret May 5, 2014 Hader når det sker! Der er bland selv på vej til angreb her... :blush Der er faktisk også en pose på lur i vores skab, som Brian (den skurk!) har købt d. 30. april (så den må vel være ved at være for gammel?) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2014 Der er faktisk også en pose på lur i vores skab, som Brian (den skurk!) har købt d. 30. april (så den må vel være ved at være for gammel?) Det kan da ikke blive for gammelt :rolleyes :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2014 Det kan da ikke blive for gammelt :rolleyes :blush Er du heeeelt sikker? Jeg har en mistanke om, at det bliver for gammelt imorgen :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2014 Er du heeeelt sikker? Jeg har en mistanke om, at det bliver for gammelt imorgen :whistling Det er jeg også ret sikker på! Det er ikke godt efter en lille uge ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2014 Er du heeeelt sikker? Jeg har en mistanke om, at det bliver for gammelt imorgen :whistling høhøh.. Jeg troede du ville smide det ud, hvis det var for gammelt ;) Men hvis det er fordi det skal udryddes, så er jeg sikker på det bliver for gammelt liiiiige om lidt! :oops :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2014 Jeg endte faktisk med at blive dårlig af pizzaen, så mistede totalt lysten til slikket :D Og woop woop, jeg er på blåt hold idag, trods pizza :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2014 De dersens bønnefritter hvordan laver man dem, så de bliver sprøde? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 De dersens bønnefritter hvordan laver man dem, så de bliver sprøde? Se det har jeg også spekuleret på :DHar nemlig 7 kg bønner i fryseren og er ret træt af kogte bønner Mine fritter bliver enten bløde eller sorte Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Er nu endelig ca. nede på min reelle før-graviditetsvægt :yay (At jeg så agter at smadre det i aften ved at lave en hel plade brownies til mig selv er en anden sag :lolhit) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 OG jeg er kommet under 90 rundt om navlen :yay Det tror jeg ikke engang jeg var til mit bryllup! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Er nu endelig ca. nede på min reelle før-graviditetsvægt :yay (At jeg så agter at smadre det i aften ved at lave en hel plade brownies til mig selv er en anden sag :lolhit) OG jeg er kommet under 90 rundt om navlen :yay Det tror jeg ikke engang jeg var til mit bryllup! :loveshower Du er simpelthen for sej! Kæft jeg gad godt jeg havde din styrke! :yay :glad :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Du er simpelthen for sej! Kæft jeg gad godt jeg havde din styrke! :yay :glad :super Tak :kiss Det hjælper at jeg afleverer Valdemar i dagpleje til fods, tror jeg :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Er nu endelig ca. nede på min reelle før-graviditetsvægt :yay (At jeg så agter at smadre det i aften ved at lave en hel plade brownies til mig selv er en anden sag :lolhit) Hvor er det flot :wee :glad :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 OG jeg er kommet under 90 rundt om navlen :yay Det tror jeg ikke engang jeg var til mit bryllup! :loveshower Sejt gået :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2014 :yay , synes min vægt har stået stille de sidste mange uger, men natten til i dag har den taget er ordentlig ryk, så nu har jeg tabt 17 kg siden fødslen, og mangler kun 1 kg til min før-gravid vægt :wee :wee :wee :glad :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2014 Er slankedysten forsvundet? :D Jeg vil i øvrigt gerne have "orlov" fra den indtil mit speciale er afleveret (dvs de næste to tirsdage), for jeg lever pænt meget efter "spis det der er nærmest computeren" :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2014 Er slankedysten forsvundet? :D Jeg vil i øvrigt gerne have "orlov" fra den indtil mit speciale er afleveret (dvs de næste to tirsdage), for jeg lever pænt meget efter "spis det der er nærmest computeren" :P Haha.. Det er forståeligt :kram jeg hepper på dig, du er færdig med specialet lige om lidt :D :wee :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2014 Haha.. Det er forståeligt :kram jeg hepper på dig, du er færdig med specialet lige om lidt :D :wee :glad Tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2014 Kæft hvor vil jeg gerne tage og sammen. Nu har jeg brugt fagprøveskrivning som undskyldning, og nu pønser jeg på at bruge eksamen (3. juni) som undskyldning. Derefter hiver jeg sikkert jobsøgning op ad undskyldningshatten :shooter Det er fandme noget fis, altså! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2014 2,5 kg taget på siden jeg fik lagt min hormon spiral. Jeg har lyst til at spise HELE tiden. Det er forfærdeligt. Imorgen forsøger jeg at holde mig væk fra alt det dårlige. Giv mig styrke :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2014 Min rygrad er helt væk :( Er deprimeret så har trøstespist nok for meget. Det piner mig at jeg ikke kan tage mig sammen Skal have sparket mig igang med motion. Men kan ikke finde en ordentlig gulerod til belønning Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2014 Jeg er endelig igang igen :yay Har tabt 3,1 kg siden jeg gik igang d. 10 :super Og idag meldte jeg mig ind i det lokale motionscenter og kom afsted :8: Rasmus har nemlig ferie fra på mandag og indtil jeg skal tilbage på arbejde, så nu må jeg lige give den en skalle med motionen i hvert fald indtil jeg kommer tilbage på arbejde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2014 Min vægt er stabil trods graviditet! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2014 Min rygrad er helt væk :( Er deprimeret så har trøstespist nok for meget. Det piner mig at jeg ikke kan tage mig sammen Skal have sparket mig igang med motion. Men kan ikke finde en ordentlig gulerod til belønning Hvad med et mål i stedet for en gulerod? Jeg meldte mig engang til et 5km kvindeløb og aldrig har jeg kæmpet så hårdt for at nå mit mål. Da jeg gik i gang med 30 Day Challenges VILLE jeg gennemføre, bare så jeg kunne blære mig og sådan kan jeg blive ved. Ellers er en motions partner GULD! Jeg går 5 km helst en gang i ugen (ikke altid det kan lade sig gøre) med tille og vi RÅ hygger med det, får vendt løst og fast på turen og jeg kommer hjem med ny energi. Det virker ikke som en sur pligt eller hård motion, men som MAJA-tid! Del dette indlæg Link to post Share on other sites