Besvaret March 19, 2014 ARGH!!! Så gik det lige så godt og så tog jeg en synde dag så nu er det hele nok ikke nær så godt :( op på hesten igen imorgen!!!! :kram Ja op på hesten igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2014 Jeg er nu 1 kg. Lettere :yay :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2014 Er lækkersulten. Begge drenge er hjemme og det giver bare sådan en "Nu er det weekend, så nu skal vi smovse"-følelse <_< Ved bare ikke, hvad vi skulle smovse i som samtidig ikke smadrer vægttabet :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2014 Er lækkersulten. Begge drenge er hjemme og det giver bare sådan en "Nu er det weekend, så nu skal vi smovse"-følelse <_< Ved bare ikke, hvad vi skulle smovse i som samtidig ikke smadrer vægttabet :unsure En masse forskellige slags frugt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2014 Er hoppet SÅ meget i sukkerfælden i dag..... Aaargh! Men fuck fuck! Opsedasse, Sara! Der er en ny dag i morgen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2014 Er lækkersulten. Begge drenge er hjemme og det giver bare sådan en "Nu er det weekend, så nu skal vi smovse"-følelse <_< Ved bare ikke, hvad vi skulle smovse i som samtidig ikke smadrer vægttabet :unsure Det endte med en luksuriøs - og ok lchf venlig - frokost med oopsies, god økologisk spegepølse, varm leverpostej med bacon og champignon, spejlæg med ost og salat med hjemmelavet persillepesto. Mmmm :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2014 Æv, det der med motion kikser totalt for mig for tiden <_< Har simpelthen for mange morgenplaner <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2014 Måtte sq kapitulere mht. Min cykeltur hjem i dag.... På halvvejen! :( Lorte blæsevejr! :gal Godt vil har gode naboer, der går hjemme og kan hjælpe... :biglove Tror ikke jeg var nået hjem ellers... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2014 Har gået, lavet min øvelser samt løbet en lille bitte tur i dag (samt revet tapet ned) . Det hjælper bare på energiniveauet at være glad. Og efter mit gyn besøg idag, er der intet der kan slå mig ud :d Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2014 Projekt motion genopstartet!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 22, 2014 Jeg fandt nogle bukser frem som jeg kunne passe, hmm aldrig ingen gang da jeg købte dem for en del år siden. Jeg havde ingen gang taget prismærket af. Idag tog jeg dem ud af skabet og jeg ikke bare kan passe dem, de er ved at være for store :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2014 Jeg fandt nogle bukser frem som jeg kunne passe, hmm aldrig ingen gang da jeg købte dem for en del år siden. Jeg havde ingen gang taget prismærket af. Idag tog jeg dem ud af skabet og jeg ikke bare kan passe dem, de er ved at være for store :yay :yay :yay :yay Der er bare ikke noget bedre - i slankeregi - end når bukser er for store :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2014 Er jævnt tilfreds! Igår var der chips, cola og en stor skål bland-selv på bordet, og hvad indtog jeg? To appelsiner! That's it! :yay Og det giver pay-off! Status her til morgen er 74,7 dvs 300 gram under officiel før-graviditets-vægt og 1 kg under sidste taberdysten-vægt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2014 Jeg var ude og løbe tre km i morges :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2014 Jeg holder en uges tabspause.... Jeg kører mig selv lidt ned pt. Så trænger til lidt luft på øveretagen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2014 Jeg holder en uges tabspause.... Jeg kører mig selv lidt ned pt. Så trænger til lidt luft på øveretagen! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2014 Jeg holder en uges tabspause.... Jeg kører mig selv lidt ned pt. Så trænger til lidt luft på øveretagen! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2014 Snyde vejede i morges og det ser sku godt ud denne uge. Og har så også lige været nede og træne uh, det er en god fridag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2014 :kram :kram Tak for kram piger! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2014 Er MEGET spændt på min vægt imorgen! Det så supergodt ud lørdag... Men så spiste jeg både rugbrød og 2 portioner chokoladeroulade OG drak saft søndag... Men så har jeg til gengæld været ude og svømme og rulle på rulleskøjter idag... Synes lissom det kan gå begge veje :unsure Vil altså meget gerne have mindst -800 imorgen :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2014 Jeg blokerer ihvertfald ikke noget på medaljerækkerne i morgen ;) Har snacket denne uge (og det har været skønt!) Så regner med at være i plus i morgen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2014 Hmm, jeg tager heller ikke medaljer. Blå tal, men sørme ikke ret høje :rolleyes Og til næste uge går det bananas, for jeg skal ud at spise hele tre gange i den kommende uge :D :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2014 Jeg har valgt at stoppe i taberdysten. Skal have fundet gejsten igen. Og vores køkken er ikke ligefrem noget man får lyst til at lave sundt og lækkert mad i pt. Synes der er støv overalt, selvom der er gjort rent efter vi har hevet tapet ned. Men de rå vægge før det jo nok ikke ligefrem bedre. Og det bliver kun værer, når loft mv skal hives ned... og køkkenelementerne i sidste ende. Så siger tak for denne gang i dysten :balloons Måske vi ses igen når alt det køkkensjov er ovre... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2014 Jeg overtager dysten, men det betyder at der ikke er taberdyst i dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2014 Jeg overtager dysten, men det betyder at der ikke er taberdyst i dag. Jeg skal nok tage den idag, hvis du sender mig regnearket (du har min mail, ikk'?) :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites