Guest

slanke smalltalk

2,341 indlæg i dette emne

Mit mål er er droppe sukkeret, som igen var noget et meget høj plan :( Så håber jeg det giver pote for mig i næste uge...

Skal dog til svigermors fødselsdag på lørdag, hvor der formentlig er 3 forsellige slags kage til kaffen og is til dessert. Store laster :D Men må finde på noget at tage med i stedet for. Måske en proteinbolle fra lidl....

:kram2 Så du min besked med den bog der? Der er også nogle opskrifter på lækre sager uden (tilsat) sukker :)

Del dette indlæg

Hvad er det, du kommer til at savne? :) Måske kan vi hjælpe med et godt alternativ? :)

Jeg kommer til at savne rigtig rugbrød! Min mor bager stenalderbrød og nøddebrød... Det er ski ikke det samme! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2 Så du min besked med den bog der? Der er også nogle opskrifter på lækre sager uden (tilsat) sukker :)

Jep så det godt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kommer til at savne rigtig rugbrød! Min mor bager stenalderbrød og nøddebrød... Det er ski ikke det samme! :)

Bum bum, ja så er den svær at erstatte :chin: Jeg har aldrig været megafan af rugbrød så jeg stortrives med mine omeletter istedet :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bum bum, ja så er den svær at erstatte :chin: Jeg har aldrig været megafan af rugbrød så jeg stortrives med mine omeletter istedet :D

og så er jeg sikker på at jeg kommer til at savne ris til boller i karry og koteletter i fad. - i længden!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sund frokost. Salat, gulerødder, agurk, peber, skinkestrimler og hytteost :mam

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå... Nu har jeg fået handlet ind til sund mad! - nu må jeg hellere komme afsted på årets første cykeltur, så min krop ikke bliver skræmt af 10-11 km i morgen!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg springer over på slankedysten i denne uge, min vægt tager nogle sindssyge spring, så jeg ved ikke hvad jeg reelt vejer.

Jeg er med i næste uge igen!

Del dette indlæg

Annonce ♥

og så er jeg sikker på at jeg kommer til at savne ris til boller i karry og koteletter i fad. - i længden!

Du er ikke glad for blomkålsrisene? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå... Nu har jeg fået handlet ind til sund mad! - nu må jeg hellere komme afsted på årets første cykeltur, så min krop ikke bliver skræmt af 10-11 km i morgen!

God tur! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg springer over på slankedysten i denne uge, min vægt tager nogle sindssyge spring, så jeg ved ikke hvad jeg reelt vejer.

Jeg er med i næste uge igen!

Øv det var da mærkelig med vægten :huh Men hey, så er jeg ét skridt tættere på førstepladsen :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg bestilt nogen prøver på proteinpulver så jeg kan få afprøvet de populære proteinpandekager :) spændende :)

Hvis nogen ligger inde med en LÆKKER opskrift så skriv gerne :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nuj for en lækker LCHF-inspireret omelet, jeg har fået lavet mig! :mam

Æg, fløde, håndskåret bacon, pølser, ost, løg, hvidkål og persille - stegt i rigeligt smør. Smooooovs! :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du er ikke glad for blomkålsrisene? :)

jo de er ok... Men ikk det samme :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

5 km blev det til! Lækkert at cykle i solskin! :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv det var da mærkelig med vægten :huh Men hey, så er jeg ét skridt tættere på førstepladsen :lolhit

Ha ha, ja det er du :yay

Det er mega irriterende og ikke særligt motiverende for vægttab. Men jeg klør på og håber at min krop tager sig sammen  :sm

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ganske godt tilfreds med ugens vægttab.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Overvejer 5:2 kuren - selvom jeg er skeptisk.. Men det kunne være det gav et boost :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Overvejer 5:2 kuren - selvom jeg er skeptisk.. Men det kunne være det gav et boost :)

Prøv det! Jeg har tabt 6 kilo nu og det var de sidste helt svære jeg tabte :) synes det er nemt og overskueligt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej tøser. 

Jeg er lige startet på projektet at komme i form og tabe de overflødige kg, så vil da lige deltage her for at holde motionen oppe. :)

Hvilke mål har i andre?:)

Jeg vil gerne komme ned i en brudekjolestørrelse mindre, så jeg går fra størrelse 42 til størrelse 40, idet at vi skal giftes i august :). 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøv det! Jeg har tabt 6 kilo nu og det var de sidste helt svære jeg tabte :) synes det er nemt og overskueligt

Lige et spørgsmål - hvordan spiser du, når du ikke har fastedag?

Del dette indlæg

Annonce ♥

DPP5ugF.jpg

Lchf morgenmads kærlighed. Måske inspiration til ValentinesDay?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal luftes til møde i dag - i et af mine før-graviditetsjakkesæt!!!! :yay

Alt det slankeri lønner sig sgu!

Del dette indlæg

Annonce ♥

DPP5ugF.jpg

Lchf morgenmads kærlighed. Måske inspiration til ValentinesDay?

Ej hvor sødt :) Det inspirerede mig faktisk lige til at lave det til min mand - bare med bacon i stedet for rød peber :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Overvejer at prøve 5:2 kuren... Men 500 kcal om dagen, 2 gange om ugen... Det bliver et projekt...

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER