Besvaret February 11, 2014 Mit mål er er droppe sukkeret, som igen var noget et meget høj plan :( Så håber jeg det giver pote for mig i næste uge... Skal dog til svigermors fødselsdag på lørdag, hvor der formentlig er 3 forsellige slags kage til kaffen og is til dessert. Store laster :D Men må finde på noget at tage med i stedet for. Måske en proteinbolle fra lidl.... :kram2 Så du min besked med den bog der? Der er også nogle opskrifter på lækre sager uden (tilsat) sukker :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Hvad er det, du kommer til at savne? :) Måske kan vi hjælpe med et godt alternativ? :) Jeg kommer til at savne rigtig rugbrød! Min mor bager stenalderbrød og nøddebrød... Det er ski ikke det samme! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 :kram2 Så du min besked med den bog der? Der er også nogle opskrifter på lækre sager uden (tilsat) sukker :)Jep så det godt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Jeg kommer til at savne rigtig rugbrød! Min mor bager stenalderbrød og nøddebrød... Det er ski ikke det samme! :) Bum bum, ja så er den svær at erstatte :chin: Jeg har aldrig været megafan af rugbrød så jeg stortrives med mine omeletter istedet :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Bum bum, ja så er den svær at erstatte :chin: Jeg har aldrig været megafan af rugbrød så jeg stortrives med mine omeletter istedet :D og så er jeg sikker på at jeg kommer til at savne ris til boller i karry og koteletter i fad. - i længden! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Sund frokost. Salat, gulerødder, agurk, peber, skinkestrimler og hytteost :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Nå... Nu har jeg fået handlet ind til sund mad! - nu må jeg hellere komme afsted på årets første cykeltur, så min krop ikke bliver skræmt af 10-11 km i morgen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Jeg springer over på slankedysten i denne uge, min vægt tager nogle sindssyge spring, så jeg ved ikke hvad jeg reelt vejer. Jeg er med i næste uge igen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 og så er jeg sikker på at jeg kommer til at savne ris til boller i karry og koteletter i fad. - i længden! Du er ikke glad for blomkålsrisene? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Nå... Nu har jeg fået handlet ind til sund mad! - nu må jeg hellere komme afsted på årets første cykeltur, så min krop ikke bliver skræmt af 10-11 km i morgen! God tur! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Jeg springer over på slankedysten i denne uge, min vægt tager nogle sindssyge spring, så jeg ved ikke hvad jeg reelt vejer. Jeg er med i næste uge igen! Øv det var da mærkelig med vægten :huh Men hey, så er jeg ét skridt tættere på førstepladsen :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Så har jeg bestilt nogen prøver på proteinpulver så jeg kan få afprøvet de populære proteinpandekager :) spændende :) Hvis nogen ligger inde med en LÆKKER opskrift så skriv gerne :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Nuj for en lækker LCHF-inspireret omelet, jeg har fået lavet mig! :mam Æg, fløde, håndskåret bacon, pølser, ost, løg, hvidkål og persille - stegt i rigeligt smør. Smooooovs! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Du er ikke glad for blomkålsrisene? :) jo de er ok... Men ikk det samme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 5 km blev det til! Lækkert at cykle i solskin! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Øv det var da mærkelig med vægten :huh Men hey, så er jeg ét skridt tættere på førstepladsen :lolhit Ha ha, ja det er du :yay Det er mega irriterende og ikke særligt motiverende for vægttab. Men jeg klør på og håber at min krop tager sig sammen :sm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Jeg er ganske godt tilfreds med ugens vægttab. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Overvejer 5:2 kuren - selvom jeg er skeptisk.. Men det kunne være det gav et boost :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Overvejer 5:2 kuren - selvom jeg er skeptisk.. Men det kunne være det gav et boost :) Prøv det! Jeg har tabt 6 kilo nu og det var de sidste helt svære jeg tabte :) synes det er nemt og overskueligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Hej tøser. Jeg er lige startet på projektet at komme i form og tabe de overflødige kg, så vil da lige deltage her for at holde motionen oppe. :) Hvilke mål har i andre?:) Jeg vil gerne komme ned i en brudekjolestørrelse mindre, så jeg går fra størrelse 42 til størrelse 40, idet at vi skal giftes i august :). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2014 Prøv det! Jeg har tabt 6 kilo nu og det var de sidste helt svære jeg tabte :) synes det er nemt og overskueligt Lige et spørgsmål - hvordan spiser du, når du ikke har fastedag? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2014 Lchf morgenmads kærlighed. Måske inspiration til ValentinesDay? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2014 Skal luftes til møde i dag - i et af mine før-graviditetsjakkesæt!!!! :yay Alt det slankeri lønner sig sgu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2014 Lchf morgenmads kærlighed. Måske inspiration til ValentinesDay? Ej hvor sødt :) Det inspirerede mig faktisk lige til at lave det til min mand - bare med bacon i stedet for rød peber :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2014 Overvejer at prøve 5:2 kuren... Men 500 kcal om dagen, 2 gange om ugen... Det bliver et projekt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites