Besvaret January 13, 2014 Haha det lyder til at vi alle starter "blødt" ud :D Men mon ikke det er gået bedre end vi tror :gp Jeg er i hvert fald ret sikker på, at jeg er tilfreds med mit resultat, hvis mens ikke kommer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Jeg er i hvert fald spændt på at få resultaterne tikkende ind løbende imorgen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Hmm dilemma. Har meget lyst til at prøve en skyrsnack med lakridspulver, og synes godt at jeg kan forsvare det kaloriemæssigt, men jeg ER faktisk ikke sulten :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Haha det lyder til at vi alle starter "blødt" ud :D Men mon ikke det er gået bedre end vi tror :gp Jeg er i hvert fald ret sikker på, at jeg er tilfreds med mit resultat, hvis mens ikke kommer :) Hvis jeg går i nul er jeg lykkelig :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Pust og støn! 5 kvarters gymnastiktræning... Hun var STRID i aften og det passede mig glimrende! sidder nu og "nyder" et glas cola ZERO.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Hvis jeg går i nul er jeg lykkelig :p Der har også været meget om dine ører :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Pust og støn! 5 kvarters gymnastiktræning... Hun var STRID i aften og det passede mig glimrende! sidder nu og "nyder" et glas cola ZERO.... Det er FANME sejt, Sara! Shit du rykker lige nu! :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Det er FANME sejt, Sara! Shit du rykker lige nu! :respekt Starter stille ud med træning. :p til februar, starter jeg op på cyklen! vægten i morgen, må være beviset på, hvor meget jeg er rykket! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Starter stille ud med træning. :p til februar, starter jeg op på cyklen! vægten i morgen, må være beviset på, hvor meget jeg er rykket! :) :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 :goodluck tak! I lige måde :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Jeg har bestemt mig for at jeg vil måle mig hver uge også! Tror det er en go motivation for mig, hvis vægten står stille på et tidspunkt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Jeg var sindssygt god i starten af januar - er allerede faldet lidt af på den igen.. Altså, ikke med søde sager osv., men bare for meget mad. Må lige stramme op i fart altså!! Godt motionen er godt igang! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Glæder mig til "officiel" vejedag i morgen. Jeg vejer mig hver dag, så jeg ved allerede at det er gået et godt stykke i den rigtige retning, og mit første delmål begynder pludselig at være rigtig tæt på :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 tak! I lige måde :kram2 Takker :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Der har også været meget om dine ører :kram Ja det må man sige! Men jeg har alligevel opnået et minus :yay 100g er også et vægttab :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Ja det må man sige! Men jeg har alligevel opnået et minus :yay 100g er også et vægttab :p Det er det i hvert fald! :gp Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Ny yndlingsmorgenmad: To revne gulerødder, et halvt æble, to store spsk skyr, 1/2 tsk laktidspulver, 1/2 tsk kanel. Muuuuums! :glad (Regner så med at der lige er til et formiddagsæg og måske en skive bacon senere :D) Er i øvrigt yderst tilfreds med ugens vægttab! :o Tror min krop var fået et chok! Regner i hvert fald ikke med at kunne fortsætte det her tempo. Selvom det ville passe mig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Er ikke tilfreds...., men det giver kun endnu mere gejst til at kæmpe for at vægten dykker til næste uges vejning! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Ny yndlingsmorgenmad: To revne gulerødder, et halvt æble, to store spsk skyr, 1/2 tsk laktidspulver, 1/2 tsk kanel. Muuuuums! :glad (Regner så med at der lige er til et formiddagsæg og måske en skive bacon senere :D) Er i øvrigt yderst tilfreds med ugens vægttab! :o Tror min krop var fået et chok! Regner i hvert fald ikke med at kunne fortsætte det her tempo. Selvom det ville passe mig :D Det lyder da dejligt at du er tilfreds med dit vægttab :glad Det lyder også til at du har gjort en masse godt for dig selv!! Det lyder super lækker med den morgenmad! Noget der også kan anbefales er græsk yoghurt/skyr med lakridpulver som dip til frugt - især æbler!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Ny yndlingsmorgenmad: To revne gulerødder, et halvt æble, to store spsk skyr, 1/2 tsk laktidspulver, 1/2 tsk kanel. Muuuuums! :glad (Regner så med at der lige er til et formiddagsæg og måske en skive bacon senere :D) Er i øvrigt yderst tilfreds med ugens vægttab! :o Tror min krop var fået et chok! Regner i hvert fald ikke med at kunne fortsætte det her tempo. Selvom det ville passe mig :D Den tror jeg sq jeg hugger! det lyder top-lækkert Mums! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Det lyder da dejligt at du er tilfreds med dit vægttab :glad Det lyder også til at du har gjort en masse godt for dig selv!! Det lyder super lækker med den morgenmad! Noget der også kan anbefales er græsk yoghurt/skyr med lakridpulver som dip til frugt - især æbler!! Uh lyder godt. Hurra for lakridspulver :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Den tror jeg sq jeg hugger! det lyder top-lækkert Mums! Do it! :glad Det er rigtig godt :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Jeg er heller ikke tilfreds! :gal Men nu får den en skalle!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Nå: 100 grams vægttab med 5 cm fordelt på 1 ved knæet, 1 om måsen og hele 3 i taljen. (Måler om knæ, lår, mås og talje). Så det er jo egentlig ok. Bukserne er i hvert fald løsere. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Do it! :glad Det er rigtig godt :mam blander du kanel og lakridspulver i skyren eller drysser du det bare ovenpå? Del dette indlæg Link to post Share on other sites