Guest

slanke smalltalk

2,341 indlæg i dette emne

Man burde få en præmie, når man siger nej tak til anden portion af svigermors flæskesteg OG siger helt nej tak til hendes citronfromage.

Det er virkelig godt klaret! :super

Del dette indlæg

Tak SaraLK for forslag om selleri med skyr-dip og tak Majs for forslag om at kombinere med cherrytomater (Jeg kunne ikke finde artiskokker <_<) :loveshower

Jeg kombinerede det med kalkunspegepølse og vupti = Ganske fortrinlig snack! :yay

BzGbs0N.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak SaraLK for forslag om selleri med skyr-dip og tak Majs for forslag om at kombinere med cherrytomater (Jeg kunne ikke finde artiskokker <_<) :loveshower

Jeg kombinerede det med kalkunspegepølse og vupti = Ganske fortrinlig snack! :yay

BzGbs0N.jpg

FEDT FEDT FEDT! :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg regner med at jeg starter med at løbe igen i morgen.... Har ikke løbet siden september, så jeg er lidt spændt på at skulle i gang igen.... Håber at det kan give mit vægttab en kickstart her efter jul.....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Endomondo siger, at Laurits og jeg har gået 68,39 km i denne uge.

Damn det er langt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Damn det er langt.

Jøsses :blink - kæft det er sejt :respekt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Damn det er langt.

woooow! :O

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare en fantastisk følelse at vægten bare går ned af :) så meget bedre end da den før nytår bare gik op hele tiden :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har snydevejet mig idag :blush Jeg vinder nok ikke ugens dyst, men jeg synes alligevel, at det så godt ud :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har snydevejet mig idag :blush Jeg vinder nok ikke ugens dyst, men jeg synes alligevel, at det så godt ud :yay

:ditto 

Jeg vinder vist heller ikke pokalen i denne uge, men nu er vi igang :glad  :bunny  :8:

Del dette indlæg

Annonce ♥

Med den røde tante der lige er flyttet ind i under etagen, så er jeg vist heller ikke ugens vinder af taberdysten! :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også snydevejet mig selv :) Resultatet er egentlig ok, når man tænker på hvad jeg har spist i weekenden!! Men tror nu heller ikke der bliver nogen pokal til mig i denne uge, men så sætter jeg mig stærkt efter den i næste uge!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Utroligt, som ens hjerne kan kræse om mad, når man slanker sig :P Jeg skal ned og købe lakridspulver om lidt og jeg er TOTALT oppe og ringe over det :lolhit

Ellers går jeg bare og messer "lus og knogler" for mig selv, for at holde sliktrangen nogenlunde i ave. Det virker ret godt, men det skal siges (og gerne visualiseres) maaaaange gange i løbet af en dag :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Utroligt, som ens hjerne kan kræse om mad, når man slanker sig :P Jeg skal ned og købe lakridspulver om lidt og jeg er TOTALT oppe og ringe over det :lolhit

Ellers går jeg bare og messer "lus og knogler" for mig selv, for at holde sliktrangen nogenlunde i ave. Det virker ret godt, men det skal siges (og gerne visualiseres) maaaaange gange i løbet af en dag :rolleyes

Du er simpelthen for sjov Mette :lol :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

1. fastedag i denne uge, har indtil nu været en succes.... Selv om jeg VIRKELIG har overvejet at snyde mange gange.... Har holdt mig på måtten :glad Jeg har lige forberedt min aftensmad, og NUJ hvor her dufter godt nu :mam Glæder mig til Kristian kommer hjem, så jeg kan få noget suppe på bordet til drengene, og få noget i skrutten :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er temmelig stolt over mig selv. 7 timer væk fra hjemmet med verdens mest usle madpakke, og jeg spiste IKKE andet end madpakken!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan kan ens vægt stige 3 kg. I løbet af nogle timer :blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er propmæt nu, og jeg har endda kcal tilovers til min elskede Chai Latte i aften :loveshower

#aftensmadpå130kcal :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du er simpelthen for sjov Mette :lol :lolhit

Jamen det er der jo i meget slik :puke (Og jeg behøver ikke vide, hvad for noget slik, det ikke er i, for tanken om især lus er GLIMRENDE til at afholde mig fra det :lolhit)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er propmæt nu, og jeg har endda kcal tilovers til min elskede Chai Latte i aften :loveshower

#aftensmadpå130kcal :P

Det er fanme sejt, Chris!!! :respekt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det imorgen vi skal vejes!! Er i klar?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tjah har vist dummet mig her i weekenden. Men det vil vægten vise imorgen ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mnjaeh, bortset fra at jeg mistænker noget mens for at være på vej og smadre det hele <_< Men ellers er jeg topklar :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej <_< bæ uge - eller det vil sige hovedsageligt weekenden!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min weekend kan jeg heller ikke ligefrem prale af!! Men No Wonder, når msn har levet at sukker, fedt og salt hele julen :bah

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER