Besvaret January 11, 2014 Man burde få en præmie, når man siger nej tak til anden portion af svigermors flæskesteg OG siger helt nej tak til hendes citronfromage. Det er virkelig godt klaret! :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2014 Tak SaraLK for forslag om selleri med skyr-dip og tak Majs for forslag om at kombinere med cherrytomater (Jeg kunne ikke finde artiskokker <_<) :loveshower Jeg kombinerede det med kalkunspegepølse og vupti = Ganske fortrinlig snack! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2014 Tak SaraLK for forslag om selleri med skyr-dip og tak Majs for forslag om at kombinere med cherrytomater (Jeg kunne ikke finde artiskokker <_<) :loveshower Jeg kombinerede det med kalkunspegepølse og vupti = Ganske fortrinlig snack! :yay FEDT FEDT FEDT! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2014 Jeg regner med at jeg starter med at løbe igen i morgen.... Har ikke løbet siden september, så jeg er lidt spændt på at skulle i gang igen.... Håber at det kan give mit vægttab en kickstart her efter jul..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2014 Endomondo siger, at Laurits og jeg har gået 68,39 km i denne uge. Damn det er langt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2014 Endomondo siger, at Laurits og jeg har gået 68,39 km i denne uge. Damn det er langt. Jøsses :blink - kæft det er sejt :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2014 Endomondo siger, at Laurits og jeg har gået 68,39 km i denne uge. Damn det er langt. woooow! :O Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Hvor er det bare en fantastisk følelse at vægten bare går ned af :) så meget bedre end da den før nytår bare gik op hele tiden :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Har snydevejet mig idag :blush Jeg vinder nok ikke ugens dyst, men jeg synes alligevel, at det så godt ud :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Har snydevejet mig idag :blush Jeg vinder nok ikke ugens dyst, men jeg synes alligevel, at det så godt ud :yay :ditto Jeg vinder vist heller ikke pokalen i denne uge, men nu er vi igang :glad :bunny :8: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Med den røde tante der lige er flyttet ind i under etagen, så er jeg vist heller ikke ugens vinder af taberdysten! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Jeg har også snydevejet mig selv :) Resultatet er egentlig ok, når man tænker på hvad jeg har spist i weekenden!! Men tror nu heller ikke der bliver nogen pokal til mig i denne uge, men så sætter jeg mig stærkt efter den i næste uge! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Utroligt, som ens hjerne kan kræse om mad, når man slanker sig :P Jeg skal ned og købe lakridspulver om lidt og jeg er TOTALT oppe og ringe over det :lolhit Ellers går jeg bare og messer "lus og knogler" for mig selv, for at holde sliktrangen nogenlunde i ave. Det virker ret godt, men det skal siges (og gerne visualiseres) maaaaange gange i løbet af en dag :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Utroligt, som ens hjerne kan kræse om mad, når man slanker sig :P Jeg skal ned og købe lakridspulver om lidt og jeg er TOTALT oppe og ringe over det :lolhit Ellers går jeg bare og messer "lus og knogler" for mig selv, for at holde sliktrangen nogenlunde i ave. Det virker ret godt, men det skal siges (og gerne visualiseres) maaaaange gange i løbet af en dag :rolleyes Du er simpelthen for sjov Mette :lol :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 1. fastedag i denne uge, har indtil nu været en succes.... Selv om jeg VIRKELIG har overvejet at snyde mange gange.... Har holdt mig på måtten :glad Jeg har lige forberedt min aftensmad, og NUJ hvor her dufter godt nu :mam Glæder mig til Kristian kommer hjem, så jeg kan få noget suppe på bordet til drengene, og få noget i skrutten :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Jeg er temmelig stolt over mig selv. 7 timer væk fra hjemmet med verdens mest usle madpakke, og jeg spiste IKKE andet end madpakken! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Hvordan kan ens vægt stige 3 kg. I løbet af nogle timer :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Er propmæt nu, og jeg har endda kcal tilovers til min elskede Chai Latte i aften :loveshower #aftensmadpå130kcal :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Du er simpelthen for sjov Mette :lol :lolhit Jamen det er der jo i meget slik :puke (Og jeg behøver ikke vide, hvad for noget slik, det ikke er i, for tanken om især lus er GLIMRENDE til at afholde mig fra det :lolhit) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Er propmæt nu, og jeg har endda kcal tilovers til min elskede Chai Latte i aften :loveshower #aftensmadpå130kcal :P Det er fanme sejt, Chris!!! :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Så er det imorgen vi skal vejes!! Er i klar? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Så er det imorgen vi skal vejes!! Er i klar?Tjah har vist dummet mig her i weekenden. Men det vil vægten vise imorgen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Så er det imorgen vi skal vejes!! Er i klar? Mnjaeh, bortset fra at jeg mistænker noget mens for at være på vej og smadre det hele <_< Men ellers er jeg topklar :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Så er det imorgen vi skal vejes!! Er i klar? Nej <_< bæ uge - eller det vil sige hovedsageligt weekenden!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Min weekend kan jeg heller ikke ligefrem prale af!! Men No Wonder, når msn har levet at sukker, fedt og salt hele julen :bah Del dette indlæg Link to post Share on other sites