Guest

slanke smalltalk

2,341 indlæg i dette emne

Ih altså! Jeg kan simpelthen ikke finde mit målebånd, jeg vil så gerne måle mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har været ude at løbe/gå små 3 km efter et løbe program. Ikke meget men er også først lige startet op siden jeg blev utryg af at bo der vi boede førhen.

 

SEJT :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jer der faster..., hvordan har i det når i skal sove?

jeg lå i 2,5timer i går... Og kunne bare ikke finde ro... Og det burde bare ikke være sult, have jo spist en kæmpe portion aftensmad kl.18!

det endte med at jeg måtte ud og have et stort glas mælk (som er fy fy i fasten) for at jeg kunne finde ro til at falde i søvn.

nogen gode råd til længere mættende mad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jer der faster..., hvordan har i det når i skal sove?

jeg lå i 2,5timer i går... Og kunne bare ikke finde ro... Og det burde bare ikke være sult, have jo spist en kæmpe portion aftensmad kl.18!

det endte med at jeg måtte ud og have et stort glas mælk (som er fy fy i fasten) for at jeg kunne finde ro til at falde i søvn.

nogen gode råd til længere mættende mad?

Jeg faster ikke, men jeg har lagt mærke til at jer der faster drikker en del kaffe (lyder det til), det kan altså godt være koffeinen der holder dig vågen, nu hvor du sikkert også spiser mindre, er der mindre der kan suge kaffen til sig.

Fedt og protein giver lang mæthed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg faster ikke, men jeg har lagt mærke til at jer der faster drikker en del kaffe (lyder det til), det kan altså godt være koffeinen der holder dig vågen, nu hvor du sikkert også spiser mindre, er der mindre der kan suge kaffen til sig.

Fedt og protein giver lang mæthed.

jeg drak ikke kaffe efter kl. 17 i går.... Jeg spiser jo stadig stort set det samme som jeg plejer... Bare kun mellem 10 og 18.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også lidt problemer med at falde i søvn, men jeg synes det hjælper at drikke et glas vand lige inden sengetid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også lidt problemer med at falde i søvn, men jeg synes det hjælper at drikke et glas vand lige inden sengetid...

Jeg prøver at få drukket en masse væske i aften... Gider ikke at ligge der og rode rundt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg rundet de første 5 kilo tabt i år! Jeg havde godt nok ikke regnet med at det ville gå så stærkt. 9,5 kilo til næste mål, så jeg VIL have tabt på Williams fødselsdag (d. 18.3)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg rundet de første 5 kilo tabt i år! Jeg havde godt nok ikke regnet med at det ville gå så stærkt. 9,5 kilo til næste mål, så jeg VIL have tabt på Williams fødselsdag (d. 18.3)

:wee :glad :glad :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For satan min krop gør ondt i dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For satan min krop gør ondt i dag :(

:ditto dog mest maven - mine lår er i bedring, men jeg har selvfølgelig heller ikke løbet endnu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad laver man med bladselleri, når man faktisk ikke er ret vild med smagen (i hvert fald rå), men har noget, man gerne vil have spist? :help

Lasagne og kødsovs er allerede "brugt" :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad laver man med bladselleri, når man faktisk ikke er ret vild med smagen (i hvert fald rå), men har noget, man gerne vil have spist? :help

Lasagne og kødsovs er allerede "brugt" :P

lav noget lækker dip af skyr med masser af smag i, og brug det til weekend snack i aften sammen med gulerødder og agurk i stænger! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lav noget lækker dip af skyr med masser af smag i, og brug det til weekend snack i aften sammen med gulerødder og agurk i stænger! ;)

Jaeh... (sagde hun og kviede sig ved tanken om den rå selleri). Det er et godt forslag. Og jeg har brugt for slik-alternativer! Men idag har jeg allerede skåret pære, blomme og clementin ud (Er seriøst på nedtrapning fra det søde :P). Men jeg har godt nok skyr... Men hvad putter man så i for at lave det til dip? Jeg har på fornemmelsen, at mandens Kims dipmix fjerner lidt det sunde :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad laver man med bladselleri, når man faktisk ikke er ret vild med smagen (i hvert fald rå), men har noget, man gerne vil have spist? :help

Lasagne og kødsovs er allerede "brugt" :P

Jeg juicer det med gulerod og æble :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, jeg er virkelig faldet i med begge ben idag. Har næsten spist en hel pakke havrekiks med lys chokolade..  :badgirl  :oops  Godt jeg skal til spinning i morgen!  :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg juicer det med gulerod og æble :)

Dét lyder godt!! Jeg har bare ikke en juicer <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, jeg er virkelig faldet i med begge ben idag. Har næsten spist en hel pakke havrekiks med lys chokolade.. :badgirl :oops Godt jeg skal til spinning i morgen! :8:

Uuuups op på (jern)hesten igen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gud hvor er jeg i øvrigt blevet ulækkert meget afhængig af sukker <_< Er faldet i slik/chokolade HVER DAG det sidste lange stykke tid :o Har holdt mig på måtten indtil videre idag, men tvivler alligevel på, at jeg kan holde mig fra de rester vi har tilbage i aften. Helt ærligt kan jeg ikke bare klare én dag? :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dét lyder godt!! Jeg har bare ikke en juicer <_<

Ja så er det jo svært! Det er ellers en fed måde at komme af med grøntsager man ikke er så vild med eller som ser lidt trætte ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mht faste og sult så spiser jeg jo frokost ved 13 tiden og inden da ingenting og så først aftensmad kl 20 og så er jeg faktisk ikke sulten mere :) prøv event. Med en kop god nat te

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad laver man med bladselleri, når man faktisk ikke er ret vild med smagen (i hvert fald rå), men har noget, man gerne vil have spist? :help

Lasagne og kødsovs er allerede "brugt" :P

Skær det i MEGET små stykker og lav en lækker salat med cherry tomater og artiskokhjerter (og hvad du ellers syntes) Det syrlige Fra tomater og artiskokhjerter er ret godt modspil til blad sellerien. Jeg er nemlig heller ikke fan, men lige med de to kombonenter så er det faktisk ok!!!

Ellers skær det ud og så kom det i fryseren til næste gang i skal lave kødsovs, lasagne eller boller i karry.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaeh... (sagde hun og kviede sig ved tanken om den rå selleri). Det er et godt forslag. Og jeg har brugt for slik-alternativer! Men idag har jeg allerede skåret pære, blomme og clementin ud (Er seriøst på nedtrapning fra det søde :P). Men jeg har godt nok skyr... Men hvad putter man så i for at lave det til dip? Jeg har på fornemmelsen, at mandens Kims dipmix fjerner lidt det sunde :rolleyes

Salt, peber, lidt sukker, hvidløg, (alle mulige former for løg... Forårsløg, purløg ect., skåret fint!)

Urtekram laver en rød og en grøn dressing-mix, det er også en mulighed, til en anden gang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man burde få en præmie, når man siger nej tak til anden portion af svigermors flæskesteg OG siger helt nej tak til hendes citronfromage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man burde få en præmie, når man siger nej tak til anden portion af svigermors flæskesteg OG siger helt nej tak til hendes citronfromage.

:respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER