Guest

slanke smalltalk

2,341 indlæg i dette emne

Jeg cyklede ned med Felix i børnehaven i dag i stedet for at tage bilen. Gjorde det samme i går eftermiddag. Har lovet at gå ned efter ham i eftermiddag så han kan få lov at køre på sin løbecykel noget af vejen. Men kun hvis vejret ikke er som i går.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidder her i min faste periode og stråler, med en kop kaffe! ;) skal gerne vente så længe som muligt med at spise i dag, da jeg skal i kaffe klub i aften, så der kunne det være lækkert med "spisetid" - men nu må vi se, hvor længe jeg kan køre på kaffe og vand. (har ikke spist siden KL 18 i går aftes)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 kg røget siden d. 2.. Det er nu ikke det vildeste.. der er også røget 4 cm i taljen!! :yay :super :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 kg røget siden d. 2.. Det er nu ikke det vildeste.. der er også røget 4 cm i taljen!! :yay :super :glad

Sejt :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii... Første fastedag gik super, og jeg endte på 540 kcal. Men det føles helt forkert at spise normalt i dag.... Som om at jeg snyder :rolleyes

Godt klaret! :respekt Og ja, det er totalt underligt at spise næste dag. Men det er IMO noget af det smarte: Man må spise, hvad man vil, men man har faktisk ikke sådan "behov" for at gå amok af den grund. Jeg oplevede faktisk tit, at jeg stadig havde lyst til sund mad og mindre portioner :yay (Dog selvfølgelig stadig en del flere kalorier end på fastedagene, men alligevel) :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 kg røget siden d. 2.. Det er nu ikke det vildeste.. der er også røget 4 cm i taljen!! :yay :super :glad

:yay Sådan :) Det må da også kunne mærkes på bukserne??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay Sådan :) Det må da også kunne mærkes på bukserne??

 

Njah - der er elastik i taljen fordi jeg ikke kan passe mine før-graviditets bukser endnu, så ikke helt tydeligt :P Men hvor er jeg glad for jeg målte mig, så jeg har noget at sammenligne med når vægten ikke falder så hurtigt senere.. :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er du sej! - skide godt gået!

 

 

Godt klaret! :respekt Og ja, det er totalt underligt at spise næste dag. Men det er IMO noget af det smarte: Man må spise, hvad man vil, men man har faktisk ikke sådan "behov" for at gå amok af den grund. Jeg oplevede faktisk tit, at jeg stadig havde lyst til sund mad og mindre portioner :yay (Dog selvfølgelig stadig en del flere kalorier end på fastedagene, men alligevel) :yay

 

Tak skal i have :kiss

 

Ja, selv om jeg lod mig selv spise hvad jeg ville i går, så endte jeg faktisk kun på 1400 kcal.... Og vægten siger -800 gram siden mandag :loveshower Troede også jeg ville have behov for at "synde" mere... Men jeg var faktisk ikke rigtig lækkersulten....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder her i min faste periode og stråler, med en kop kaffe! ;) skal gerne vente så længe som muligt med at spise i dag, da jeg skal i kaffe klub i aften, så der kunne det være lækkert med "spisetid" - men nu må vi se, hvor længe jeg kan køre på kaffe og vand. (har ikke spist siden KL 18 i går aftes)

 

God fastedag :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God fastedag :kiss

En hel fastedag er det jo heldigvis ikke.

Men kan rigtig godt lidt konceptet i at faste 16 timer i døgnet og spise normalt i de resterende 8. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre der skal tisse konstant, efter i er startet kur og begyndt at drikke mere vand? Har nok drukket 1,5 liter vand (+/-) i dag og 3 krus kaffe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre der skal tisse konstant, efter i er startet kur og begyndt at drikke mere vand? Har nok drukket 1,5 liter vand (+/-) i dag og 3 krus kaffe.

Ha ha hvis jeg havde drukket 2 liter væske indtil nu ville jeg også være fanget ude på toilettet :D

Men flot du får drukket så meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha hvis jeg havde drukket 2 liter væske indtil nu ville jeg også være fanget ude på toilettet :D

Men flot du får drukket så meget.

Jamen, noget skulle jeg altså ha indenbords, nu jeg havde bestemt mig for at faste indtil kl. 12.30 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes! Endelig rykkede vægten sig, det var også på tide - den har været frosset på samme tal siden fredag, og det er altså temmelig demotiverende. Men nu er jeg 500 gram lettere, :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes! Endelig rykkede vægten sig, det var også på tide - den har været frosset på samme tal siden fredag, og det er altså temmelig demotiverende. Men nu er jeg 500 gram lettere, :yay

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre der har problemer med maven efter at være startet op på det her slanke halløj? Synes jeg har konstant mavepine og problemer med fordøjelsen??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre der har problemer med maven efter at være startet op på det her slanke halløj? Synes jeg har konstant mavepine og problemer med fordøjelsen??

 

Nej, sådan er det også for mig.... Men jeg tror måske det har noget at gøre med at jeg faster, og så spiser normalt dagen efter. Jeg har også tænkt over om det mon holder op på et tidspunkt :chin:

 

Min redning hedder imodium plus.... De gør underværker når min mave gør knuder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå... Så er jeg i gang med min 2. fastedag.... Jeg har ikke spist noget endnu, for jeg vil gerne kunne spise lidt mere til aftensmad, end en klemmentin og et stk. knækbrød :P Så her står den på te og pepsi max indtil kl 12....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå... Så er jeg i gang med min 2. fastedag.... Jeg har ikke spist noget endnu, for jeg vil gerne kunne spise lidt mere til aftensmad, end en klemmentin og et stk. knækbrød :P Så her står den på te og pepsi max indtil kl 12....

go fastedag! :*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå... Så er jeg i gang med min 2. fastedag.... Jeg har ikke spist noget endnu, for jeg vil gerne kunne spise lidt mere til aftensmad, end en klemmentin og et stk. knækbrød :P Så her står den på te og pepsi max indtil kl 12....

Faster også idag :) spiser lige salat og lidt kylling hihi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige lavet den lækreste juice til Luna og jeg!

4 appelsiner, ldt æble, en pære, 3 gulerødder og 0,5 Lime.

MMM! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

go fastedag! :*

 

Tak :kiss

 

Faster også idag :) spiser lige salat og lidt kylling hihi

 

Hm, jeg tror også jeg skal have handlet ind til nogle lidt mere gennemtænkte måltider til næste uge.... Min morgenmad, som jeg sådan set troede indeholdt 148 kcal, viste sig i dag, ved nærmere eftersyn, at indeholde 296 kcal.... Så selv om jeg ventede med at spise morgenmad til kl 12, så har jeg desværre ikke så meget tilbage til aftensmad som jeg havde planlagt  :angry

Men man lærer hele tiden :P ......... Og jeg er suuuuulten :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det gør man nemlig- jeg kom også den anden dag til at putte olie på min salat...men der er vildt mange kalorier i sådan "lidt" olie hvis man kun har 500 til en hel dag ;)

Jeg har det også nemmere fordi jeg jo har en kæmpe kantine til frokost med alle mulige grøntsager, salat etc,. og altid pillede æg, skinke etc. :oopsså lige der kan jeg bare slå hovedet fra :) Om aftenen spiser jeg tit en skive brød med skinke, lidt philadelphia, eller en avocado med rejer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, ja det må da gøre det lidt lettere ;) Jeg klarede det endnu en dag..... Men med kun en gulerod, en klemmentin og et stykke knækbrød indenfor vesten siden kl 12, GLÆDER jeg mig til min morgenmad i morgen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været ude at løbe/gå små 3 km efter et løbe program. Ikke meget men er også først lige startet op siden jeg blev utryg af at bo der vi boede førhen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER