Guest

slanke smalltalk

2,341 indlæg i dette emne

Total stolt af min afstivede rygrad!!!

Der var en vildt lækker Donut og jeg HAVDE lagt den i kurven! Men lagde den tilbage og købte andre lækre sager, tog hjem og lavede det her til mig selv:

JKpQVnp.jpg

Hvor er du god :)

Del dette indlæg

:lol :lol :lol

Jeg var til fest med min kusine i weekenden. Hun har for nylig tabt 12 kilo, og der var flere, der var svært interesseret i, "hvilken kur hun så havde været på?". Svar (and I quote;-): "Spis-noget-mindre-for-helvede-kuren".

Næppe det svar de håbefulde damer ønskede sig :lol :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var til fest med min kusine i weekenden. Hun har for nylig tabt 12 kilo, og der var flere, der var svært interesseret i, "hvilken kur hun så havde været på?". Svar (and I quote;-): "Spis-noget-mindre-for-helvede-kuren".

Ha ha ha!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Måtte lige juble over jeg er blevet 18 cm mindre alle de rigtige steder og dog kun 1 kg lettere på de sidste 4 uger

Del dette indlæg

Annonce ♥

Måtte lige juble over jeg er blevet 18 cm mindre alle de rigtige steder og dog kun 1 kg lettere på de sidste 4 uger

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har haft en rigtig øv uge har kun fået trænet Én dag så jeg er fire dage bagud. Tak til søvnløse nætter og manglede overskud.

Frygter hvad vægten siger i morgen på min vejedag

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har haft en rigtig øv uge har kun fået trænet Én dag så jeg er fire dage bagud. Tak til søvnløse nætter og manglede overskud.

Frygter hvad vægten siger i morgen på min vejedag

:kram jeg synes det er flot du overhovedet har trænet med manglende søvn :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram jeg synes det er flot du overhovedet har trænet med manglende søvn :kram

Og ganske rigtigt var der meget røde tal

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og ganske rigtigt var der meget røde tal

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Øv altså! Er der ikke nogen af jer som gider sparke mig igang igen?

Jeg vejer nu +/- 80 kg og holder den stabilt (min maxvægt har været 85 kg, som jeg har tabt indenfor det sidste år..

Jeg er kun 164 cm høj og har derfor en BMI på over 30! Jeg føler mig grim i spejlet og har cellulitis over det hele!

Jeg har sukkercravings hver dag og når jeg prøver at undgå sukker får jeg den sindsygeste hovedpine (afhængig? OM jeg er!!!) lige omkring kl 15-16!!

Jeg ønsker og håber på at tabe mig ned til de 70 kg inden Liams 2 års fødselsdag d. 20/9-15 - er det ikke realistisk nok?

Så her er jeg - har blottet mig overfor jer med min største svaghed og det som piner mig mest i mit liv!!

"Jeg hedder Betty - og jeg er sukkerafhængig!"

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det eneste du kan gøre med din sukker afhængighed er at kvitte den 100%... Efter 1-2 uger har du ikk e afhængigheden mere, kun lysten og den kan der arbejdes på ;)

Det er pisse hårdt, men effektivt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det eneste du kan gøre med din sukker afhængighed er at kvitte den 100%... Efter 1-2 uger har du ikk e afhængigheden mere, kun lysten og den kan der arbejdes på ;)

Det er pisse hårdt, men effektivt!

Åh jeg ved det godt :) Men for f.... hvor er det bare svært :(

Jeg kan ikke ligge mig på sofaen med hovedpine i 3 dage (og jeg ved det tager 3 dage), når jeg har min søn :) Derefter er det "blot" trangen!

Del dette indlæg

Annonce ♥

dobbeltpost

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh jeg ved det godt :) Men for f.... hvor er det bare svært :(

Jeg kan ikke ligge mig på sofaen med hovedpine i 3 dage (og jeg ved det tager 3 dage), når jeg har min søn :) Derefter er det "blot" trangen!

Er det "bare" hovedpine eller bliver det migræneagtigt?.. For så ville jeg tage nogle piller mod hovedpinen.,. Det er trods alt "kun" 3 dage :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det "bare" hovedpine eller bliver det migræneagtigt?.. For så ville jeg tage nogle piller mod hovedpinen.,. Det er trods alt "kun" 3 dage :kiss

Det er en konstant hovedpine - jeg vil ikke kalde den migræne, men Nøj hvor er den træls! Nå men jeg kan lige så godt gå i gang nu ;)

Panodilerne er indkøbt, så kom du bare an sukkerhovedpine ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er en konstant hovedpine - jeg vil ikke kalde den migræne, men Nøj hvor er den træls! Nå men jeg kan lige så godt gå i gang nu ;)

Panodilerne er indkøbt, så kom du bare an sukkerhovedpine ;)

Super sejt at beslutningen er taget! :yay :respekt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super sejt at beslutningen er taget! :yay :respekt

Jep! Frokosten bestod af 2 stk knækbrød med hytteost og 200g grønt :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jep! Frokosten bestod af 2 stk knækbrød med hytteost og 200g grønt :yay

:Super

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er begyndt at spise havregrød til morgenmad, og jeg er bare mæt længe, måske det kan hjælpe mig med at tabe mig de det 10-15 kg jeg har for meget af. Måske jeg skal melde mig til taberdysten.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der nogen, der kender en god app til at taste vægt ind? Jeg kunne godt tænke mig, at jeg fik sådan en fin graf nemlig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan vasker i jeres trænings/løbetøj? Mit tøj bliver ved med at lugte af sved trods vask!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der nogen, der kender en god app til at taste vægt ind? Jeg kunne godt tænke mig, at jeg fik sådan en fin graf nemlig :)

Jeg bruger en der hedder TargetWeight. Den er jeg ret glad for

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan vasker i jeres trænings/løbetøj? Mit tøj bliver ved med at lugte af sved trods vask!

I stedet for skyllemiddel bruger jeg alm klar lagereddike som skyllemiddel - det fjerne lugten af sved (og røg mv). Ellers hvis det er helt grelt en omgang med Rodalon.

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER