Guest

slanke smalltalk

2,341 indlæg i dette emne

Så er jeg vist ved at have fundet motivationen igen. Kan mærke jeg begynder at brænde for at skulle i gang igen :glad Så nu skal det være. Jeg synes jeg har meget godt styr på hovedmåltiderne men det halter med mellemmåltiderne. Men nu prøver jeg selv sommeren over. Hvis det ikke går ringer jeg til lægehuset og får hjælp igen :)

Del dette indlæg

Sidst jeg var gravid blev der i en eller anden tråd linket til en side hvor man kunne se hvor meget der var normmalt at veje hvornår i graviditeten ud fra ens start vægt. Nogen der kan huske den eller finde den for mig? 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Har lyst til slik <_< Og det er så DUMT, fordi jeg VED at jeg bliver dårlig af det, og jeg synes faktisk ikke, at det er spor lækkert. Og alligevel kan jeg nærmest høre tanken kalde på mig <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

3 dage på Fit100 = -1,9 kg :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan!! :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er så suuuulten i dag. Kan det have noget med at gøre, at jeg er ved at vende min krop til 5 måltider om dagen igen og den fik kun en pære her i formiddag? :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv! Jeg har taget 1,5 kg på over de sidste par uger. Men vi har godt nok også snoldet :( Nu skal det være slut! Har også lige hørt at man tage 2 kg på når mam holder sommerferie - det vil jeg sgu ikke!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt! :yay Følger du også kostplanen?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fru-Nielsen: jeg følger kun kostplanen. Dog ikke slavisk...

Har trænet 2 dage, men måtte så stoppe pga sygdom.

Pt har jeg tabt 6,4 kg siden den 18 :yay jeg har så også rigeligt at tage af....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pt har jeg tabt 6,4 kg siden den 18 :yay jeg har så også rigeligt at tage af....

Hvor er det flot :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå okay.

Men dejligt for dig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super flot, masser af hep herfra

Del dette indlæg

Annonce ♥

Avs jeg har spist mange is den seneste måned. Og siddet meget stille! Mega-stressramt i et par måneder, så der har været brug for at geare helt ned og sove flere gange dagligt. Men i dag havde jeg ENDELIG energi til at komme ud og røre mig lidt, så er (igen) startet på c25k, og har været ude og gå/løbe 30 minutter og sluttet af med 7 minuts in hell hjemme på yogamåtten. Feels good! 

Men kender I app'en Carrot Fit? Den er simpelthen så sjov. Jeg har taget på siden jeg sidst brugte den, og så giver den lige en skideballe og bliver helt sort og rød og sur. Hahahaha! Men det er altså på en virkelig sjov måde. Try it! 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er satme blevet ærgerlig at se på! :o Så i morgen starter vi på Anne Bechs "fit på 100 dage" (manden som opbakning - han er allerede ret fit), men kun træningen. Maden er det styr på, da vi jo lchf'er. :)

Jeg glæder mig, men shit hvor bliver det vildt mand.. Altså, jeg mener hårdt :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det flot :)

Super flot, masser af hep herfra

Tak :kram

Dag 34 = -8,3 kilo og 39,5 cm fordelt på 9 målepunkter :yay

Jeg har tabt 3 cm om knæet - hvad sker der lige for det??!?!!? :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak :kram

Dag 34 = -8,3 kilo og 39,5 cm fordelt på 9 målepunkter :yay

Jeg har tabt 3 cm om knæet - hvad sker der lige for det??!?!!? :lol

Det er da vildt sejt, og sjovt med 3 cm om knæet, men det tæller jo alt sammen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fået mig en garmin vivofit i tidlig bryllupsdags-gave.. det er bare LIGE mig. Masser af tal og ting jeg kan holde øje med og konkurrere med mig selv om. Sådan! :glad :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad kan sådan en vivofit Pada?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den måler puls (når man har pulsmåle-dims på), skridt, siger til når man har siddet stille for længe (:blush), måler hvad man har forbrændt i løbet af dagen (inkl. basalforbrænding) osv.. Synes virkelig det er lækkert! 

https://www.youtube.com/watch?v=XHGq3ZJPnFc

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den måler puls (når man har pulsmåle-dims på), skridt, siger til når man har siddet stille for længe (:blush), måler hvad man har forbrændt i løbet af dagen (inkl. basalforbrænding) osv.. Synes virkelig det er lækkert!

Jeg har et fitbit og det eneste jeg rigtig bruger den til er at tælle skridt! Men fuck jeg går op i det!!! Skide god motivation!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har et fitbit og det eneste jeg rigtig bruger den til er at tælle skridt! Men fuck jeg går op i det!!! Skide god motivation!!!

Mega god motivation! Jeg bruger primært skridt og kcal tælling. Hurra!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der har været lidt stille herindepå det sidste... Jeg kan selv konstatere ca 4 kg på sidebenene, der ikke plejer at bo der (her er kontorarbejde og kageordning langt farligere end baby og barsel var), så jeg er temmeligt fokuseret på emnet de her dag og nysgerrig efter, hvordan det går hos jer andre :) :) :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Total stolt af min afstivede rygrad!!!

Der var en vildt lækker Donut og jeg HAVDE lagt den i kurven! Men lagde den tilbage og købte andre lækre sager, tog hjem og lavede det her til mig selv:

JKpQVnp.jpg

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER