Besvaret March 11, 2014 Lad mig vide, hvad du synes! Jeg ku slet ik få det ned og smed over halvdelen ud.. Virkelig mærkelig konsistens, men måske jeg gjorde noget forkert.. Overvejer at prøve den med chokolade, hvor frøene skal blendes - det må da være bedre for konsistensen! Jeg er MEGET spændt på de der "superfrø" - men er optimist! ;) skal nok give min mening til kende så snart jeg har afprøvet det! Hvordan lavede du grøden? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2014 Jeg er MEGET spændt på de der "superfrø" - men er optimist! ;) skal nok give min mening til kende så snart jeg har afprøvet det! Hvordan lavede du grøden? Præcis som i bogen, det er den nye du har, ik? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2014 Præcis som i bogen, det er den nye du har, ik? Mæt og slank, jo! men der er flere måder at lave det på, har jeg fundet ud af! overvejer at opbløde i fløde i stedet for kokosmælk.... ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2014 -600 gram siden i går :o :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2014 Mmmmh blåbær og jordbær - MUMS!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2014 Kroppen er ramt af mine korte løbetur igår. Men sjovt nok er det ikke benene der er ømme, men derimod skulder og lænd :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2014 Kroppen er ramt af mine korte løbetur igår. Men sjovt nok er det ikke benene der er ømme, men derimod skulder og lænd :huh Du må have givet den max gas så :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2014 Du må have givet den max gas så :D Har også løbet 1 km på 4 min og 15 sek. Det er lige i overkanten til en nybegynder :D har fået besked på af min chef at sætte tempoen ned, så kan jeg nok også løbe lidt længere :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2014 Har også løbet 1 km på 4 min og 15 sek. Det er lige i overkanten til en nybegynder :D har fået besked på af min chef at sætte tempoen ned, så kan jeg nok også løbe lidt længere :D God idé :D Jeg har også hørt at jo langsommere/længere man løber istedet for hurtigere/kortere, desto mindre øm bliver man :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2014 SKOD dag mht. Min kost!! Kunne skyde mig selv!!! Du er dum Sara.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2014 SKOD dag mht. Min kost!! Kunne skyde mig selv!!! Du er dum Sara.... :kram Du er DEJLIG, Sara! Og imorgen spiser du som du fortjener ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2014 :kram Du er DEJLIG, Sara! Og imorgen spiser du som du fortjener ;) Tak! :) ja det gør jeg... For sidder PT. Med febersyg Luna ved min side, så der kommer en hjemmedag uden fristelser i morgen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2014 Arh men altså :rolleyes - mens er bare :prik i sidste uge nåede jeg ned på 62,6 men så fik jeg besøg af den røde tante :gal mandag vejede jeg 64,2 igår vejede jeg 63,6 i dag 63,3 og jeg tør godt væde med at jeg igen tager et seriøst hak nedad igen imorgen :goodluck men KÆFT hvor er det demotiverende med den vægtøgning altså!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2014 Jeg blev sur på min frokost, jeg er stadig syg, har fået ondt i mine ene øre også og så har jeg menstruationssmerter :( Jeg er virkelig bange for, at jeg får mig selv overtalt til McD i aften :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2014 Er blevet udstyret med en henvisning til gyn idag, så tror ikke helt jeg kan finde fokus, før jeg ved om jeg fejler noget :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2014 Er blevet udstyret med en henvisning til gyn idag, så tror ikke helt jeg kan finde fokus, før jeg ved om jeg fejler noget :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2014 Selvom jeg synes det er røv, at mangle min bil pt. Så er det godt nok effektivt at skulle aflevere og hente børn hver dag på gåben. Jeg har tabt 1 kg fra Igår til idag. Jeg gik næsten 7 km hvor noget af stykket er bjergvej også tog jeg en times zumba og det gav bonus :) det har så også stået stille længe. Men bonus selvom vi spiste en is på den lokale is cafe på vej hjem :) Men jeg er glad og er nu kun lidt over 2 kg fr at være normal vægtig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2014 Selvom jeg synes det er røv, at mangle min bil pt. Så er det godt nok effektivt at skulle aflevere og hente børn hver dag på gåben. Jeg har tabt 1 kg fra Igår til idag. Jeg gik næsten 7 km hvor noget af stykket er bjergvej også tog jeg en times zumba og det gav bonus :) det har så også stået stille længe. Men bonus selvom vi spiste en is på den lokale is cafe på vej hjem :) Men jeg er glad og er nu kun lidt over 2 kg fr at være normal vægtig :) Ja man skal sgu ikke undervurdere sådan noget daglig dags motion :)Jeg overvejer, når jeg er kommet over den her luftvejsinfektion, om jeg skal til at tage trapperne på arbejde. Jeg ankommer på 3. etage og arbejder på 9., så det vil være lidt af en tur :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2014 Min verden væltede i går.. Troede ellers det var ved at være slut med det pjat :( Men min frokost drillede mig - jeg kan altså bare ikke lide oopsies. Og så gik der lige som bare helt galt der fra. Vi endte med mad fra McD, men jeg er godt i gang igen her fra morgenen med græsk yoghurt. Vi skal besøge mine svigerforældre i weekenden, hvilet plejer at betyde sygelige mængder kulhydrater. Det er min plan er holde virkelig meget igen! Det gik jo lige så godt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2014 Min verden væltede i går.. Troede ellers det var ved at være slut med det pjat :( Men min frokost drillede mig - jeg kan altså bare ikke lide oopsies. Og så gik der lige som bare helt galt der fra. Vi endte med mad fra McD, men jeg er godt i gang igen her fra morgenen med græsk yoghurt. Vi skal besøge mine svigerforældre i weekenden, hvilet plejer at betyde sygelige mængder kulhydrater. Det er min plan er holde virkelig meget igen! Det gik jo lige så godt.. Der er bare nogle dage, hvor man falder i. Det er irriterende men naturligt. Jeg håber du kan begrænse det hos svigerne og ellers ef det op på hesten bagefter. Sådan en gang weekend guf kan heldigvis komme hurtigt af, hvis du spiser fornuftigt bagefter. :Kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2014 Jeg kan godt mærke at jeg snacker helt vildt, nu jeg er hjemme! - heldigvis snacker jeg LCHF-style :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2014 Er igang med groft madbrød af JF. - godt det kan og skal hvile lidt midt i det hele.... Luna kræver sin mor i dag, men mor har brug for brød! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2014 Der er bare nogle dage, hvor man falder i. Det er irriterende men naturligt. Jeg håber du kan begrænse det hos svigerne og ellers ef det op på hesten bagefter. Sådan en gang weekend guf kan heldigvis komme hurtigt af, hvis du spiser fornuftigt bagefter. :Kram Tak for kram! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2014 Er igang med groft madbrød af JF. - godt det kan og skal hvile lidt midt i det hele.... Luna kræver sin mor i dag, men mor har brug for brød!:biglove brød :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2014 Så kører det! Græsk yoghurt rørt med fløde og blåbærpuré, hørfrø, mandler og hasselnødder til morgen. Til frokost har jeg lige fået en æggekage med grønne asparges og bacon. :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites