Besvaret February 13, 2014 Jeg holder mig stadig på sundhedens smalle sti. Godt nok med Pepsi max, men altså det synes jeg også er bedre end snold. Hold ud!! :kram2 Her kvalte jeg lysten med to skiver hamburgerryg og to dadler med peanutbutter :P Det slanker ikke, men hellere det end lyst brød ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2014 Tak for tip :) Jeg endte med at købe i Salling, men det kunne da godt være, at man skulle overveje at købe en ekstra :whistling Kan du huske, hvad det kostede? :)Mener det var 24,95 for en lille bøtte :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2014 Dagens frokost! salat med kinakål, tomat, agurk, rød peber, hamburgeryg i tern og æggesalat lavet med hytteost og skyr og en masse karry... Mmm! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2014 Jaaaaaaaaaaaaaa!!!! Jeg har nu tabt 25,4 kg!! Jeg danser rundt i en sejr dans herhjemme! :glad :glad :glad Og så har jeg lavet proteinpandekager som bare smager mums !! Hvor vildt :o :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2014 Dagens optur må klart være, at hoppe i et par nye bukser fra Vero Moda, i str. M/L.... SOM PASSER :loveshower Sidst jeg købte bukser, var det i Zizzi, og ikke engang den mindste str..... FANTASTISK følelse :yay :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2014 Finder det her kur halløj ualmindelig let de her dage!!! Men sulten begynder da så småt at banke på, min krop kræver nu mad, så er udfordringen at finde noget den gider :rolleyes bare det ikke er for usundt!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2014 Mmmmm er ved at lave en slags cabonara LCHF-style. Tror virkelig, at det bliver godt!!! :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2014 Mmmmm er ved at lave en slags cabonara LCHF-style. Tror virkelig, at det bliver godt!!! :mam Hvad bytter du pastaen ud med? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2014 Har lyst til brød <_< RIGTIGT brød. Ikke oopsies, ikke kernebrød... Men lyst usundt franskbrød :prik uhh ku jeg godt nok også spise... har bare lyst til at spise alt lige nu, er ikke sulten, men bliver ved med at gå i køkkenet og lede efter noget bare at sidde og bide i.... ihhh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2014 Hvad bytter du pastaen ud med?Proteinpasta, som jeg bagte i weekenden af æg, flødeost og husk :) Det smager ikke af spaghetti, men når det er sammen men når det er sammen med noget andet er det helt fint. Og det mætter helt vildt :superSå det var bacon, hvidløg, løg, hvidkål, proteinpasta, fløde og ost på panden. Mums! Og så en salat med avocado og tomat til :mam Og ny har jeg ikke længere lyst til kedeligt lyst franskbrød ;) Pastaen var den her: http://www.madbanditten.dk/2013/06/21/lchf-lasagne-eller-proteinpasta-med-kodsovs/ Mega nemt :) Og så skar jeg det bare i strimler, da det var koldt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2014 uhh ku jeg godt nok også spise... har bare lyst til at spise alt lige nu, er ikke sulten, men bliver ved med at gå i køkkenet og lede efter noget bare at sidde og bide i.... ihhh Jeg kan varmt anbefale dadler med peanutbutter. Det kan stille både min søde og min salte lækkersult, og man behøver kun én :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2014 Proteinpasta, som jeg bagte i weekenden af æg, flødeost og husk :) Det smager ikke af spaghetti, men når det er sammen men når det er sammen med noget andet er det helt fint. Og det mætter helt vildt :super Så det var bacon, hvidløg, løg, hvidkål, proteinpasta, fløde og ost på panden. Mums! Og så en salat med avocado og tomat til :mam Og ny har jeg ikke længere lyst til kedeligt lyst franskbrød ;) Pastaen var den her: http://www.madbanditten.dk/2013/06/21/lchf-lasagne-eller-proteinpasta-med-kodsovs/ Mega nemt :) Og så skar jeg det bare i strimler, da det var koldt :) Det må jeg lige ha tjekket ud! :)tak! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2014 Det må jeg lige ha tjekket ud! :)tak! Det kan varmt anbefales :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2014 Underlig ? I know! men er der andre end mig der døjer med syg meget DÅRLIG luft i maven? I STINK!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2014 Jeg kan varmt anbefale dadler med peanutbutter. Det kan stille både min søde og min salte lækkersult, og man behøver kun én :) hehe det virkede også på mig... nortset fea at jeg ikk kan li dadler ellee peanutbutter... men fik mig da til at tænke mindre på mad at tænke på det :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2014 Underlig ? I know! men er der andre end mig der døjer med syg meget DÅRLIG luft i maven? I STINK!!! Det døjer Valdemar også med :lolhitFår du mon for meget af et eller andet? :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2014 hehe det virkede også på mig... nortset fea at jeg ikk kan li dadler ellee peanutbutter... men fik mig da til at tænke mindre på mad at tænke på det :-) Haha whatever works ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2014 Det døjer Valdemar også med :lolhit Får du mon for meget af et eller andet? :chin: Jeg ved det ikke... Mads og Luna er også ramt :Lol Vi er "the stinky family" ha ha....:p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2014 Jeg ved det ikke... Mads og Luna er også ramt :Lol Vi er "the stinky family" ha ha....:p Haha det lyder sgu hyggeligt :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2014 Jeg kan ikke lade være med at tænke på den der reklame hvor de siger "der kommer kååååååål".. :D :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2014 Jeg kan ikke lade være med at tænke på den der reklame hvor de siger "der kommer kååååååål".. :D :lolhit HA HA HA!!! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2014 Haha det lyder sgu hyggeligt :lol Ja ikk! Hehe :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2014 Har lyst til brød <_< RIGTIGT brød. Ikke oopsies, ikke kernebrød... Men lyst usundt franskbrød :prikTakker for den gode ide. Felix og jeg har fået franskbrød med tandsmør til eftermiddag :DGod mad når man er gravid. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2014 Takker for den gode ide. Felix og jeg har fået franskbrød med tandsmør til eftermiddag :D God mad når man er gravid. Haha ja så kan man tillade sig det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2014 Underlig ? I know! men er der andre end mig der døjer med syg meget DÅRLIG luft i maven? I STINK!!! Efter jeg begyndte på lchf har jeg fået 80% mindre luft, og det der kommer ud er lugtfri. Så for mig har det virket at fjerne kulhydraterne fra kosten. Del dette indlæg Link to post Share on other sites