Besvaret February 11, 2014 Stirrer vantro på min vægt... Enten er det der LCHF meget effektivt, eller også er den i stykker... Men den viste meget bestemt det samme tre gange og maven SER fladere ud. Så jeg tror sgu næsten på det :o :D VILDT!!! Og mega sejt!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Jeg fik for et par dage lyst til at prøve stenalderkost af.. Ikke fanatisk eller noget, men blot som inspiration da jeg kom til at købe en bog om det ;) ret god faktisk. Men jeg har intet brød, mel eller mælkeprodukter indtaget.. Og det er gået overraskende godt.. Og lækker mad.. Som mætter. Jeg er altid sulten, så det var dejligt at opleve pause fra sulten. Derudover døjer jeg med konstant ømhed i maven, så det er også for at udforske om maden kan have en indvirkning.. Jeg tror at jeg vil anvende det som inspiration i hverdagen, så det ikke bliver slankeagtigt.. For så ved jeg at jeg går død.. Nå, men vægten sagde den anden dag 61,8.. Lad os se hvad der sker. Nå, jamen Hej allesammen. ;) Så er det en uge siden jeg startede, det har været en spændende uge med god mad, en helt anden mæthedsfornemmelse end jeg plejer. Vægten sagde 60,3 kg.. Dvs. Et vægttab på freakin 1,5 kg.. Det er jo vildt... :yay Ærgerligt at jeg er blevet ramt af seriøs allergi mod et eller andet i denne kostomlægning.. Måske nødder... Måske æg, hvilket er de to ting mængden har været ret stor af... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Hold nu kæft hvor jeg skal have et seriøst spark bagi nu! :sm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Hold nu kæft hvor jeg skal have et seriøst spark bagi nu! :sm:ditto det går bare den forkerte vej :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 :ditto Jeg kan bare slet ikke komme igang.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Stirrer vantro på min vægt... Enten er det der LCHF meget effektivt, eller også er den i stykker... Men den viste meget bestemt det samme tre gange og maven SER fladere ud. Så jeg tror sgu næsten på det :o :D Så vil vi da høre resultatet!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Det ender dælme med, at jeg når mit mål inden barnedåben. :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Så vil vi da høre resultatet!!! Så vil vi da høre resultatet!!! JA, vi er nysgerrige ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 :ditto det går bare den forkerte vej :( Jeg har også den grusomme Tante Rød på besøg, hun sniger sig altid med på vægten hmpf! men nu må vi lige tage hinanden i hånden ned ad slanketrappen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 :ditto Jeg kan bare slet ikke komme igang.. :kram2 skal du med Fihl og jeg ned af slanketrappen??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Jeg har taget en beslutning. Hvis jeg ikke er kommet ordentlig igang med vægttabet 4/3 så melder jeg mig ud af taberdysten (og derved også som tovholder) og søger prof hjælp i stedet for. Så piger, nu må I heppe, sparke mv, så det ikke sker ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Jeg har taget en beslutning. Hvis jeg ikke er kommet ordentlig igang med vægttabet 4/3 så melder jeg mig ud af taberdysten (og derved også som tovholder) og søger prof hjælp i stedet for. Så piger, nu må I heppe, sparke mv, så det ikke sker ;) prof hjælp i form af? (hvis jeg da må spørge lidt ind ;) ) Jeg hepper og hujer alt hvad jeg kan! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 prof hjælp i form af? (hvis jeg da må spørge lidt ind ;) ) Jeg hepper og hujer alt hvad jeg kan! :glad Ja, jeg ved heller ikke om man kan kalde prof hjælp, men så vil jeg starte op med vægtkontroller i lægehuset igen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Ja, jeg ved heller ikke om man kan kalde prof hjælp, men så vil jeg starte op med vægtkontroller i lægehuset igen... Det lyder som en fornuftig plan! - det var det der hjalp dig sidst, ikk? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Det lyder som en fornuftig plan! - det var det der hjalp dig sidst, ikk? Det var det nemlig. Hun er nemlig helt fantastisk. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 JA, vi er nysgerrige ;) Det kan ses i aften til taberdysten ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Det var det nemlig. Hun er nemlig helt fantastisk. Hvis vi boede tættere på vores læge, så havde jeg også over vejet det! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Det kan ses i aften til taberdysten ;) tager du en pokal i dag? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 tager du en pokal i dag? Måske ;) Der har før været tabt mere, men jeg tror, jeg ligger lunt i svinget :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Måske ;) Der har før været tabt mere, men jeg tror, jeg ligger lunt i svinget :bunny ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Måske ;) Der har før været tabt mere, men jeg tror, jeg ligger lunt i svinget :bunny kool! jeg prøver at begrænse mit indtag af stivelse... Men der er bare nogle ting jeg har svært ved at undvære i længere tid. ;) håber det giver pote i næste uge! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 kool! jeg prøver at begrænse mit indtag af stivelse... Men der er bare nogle ting jeg har svært ved at undvære i længere tid. ;) håber det giver pote i næste uge! Mit mål er er droppe sukkeret, som igen var noget et meget høj plan :( Så håber jeg det giver pote for mig i næste uge... Skal dog til svigermors fødselsdag på lørdag, hvor der formentlig er 3 forsellige slags kage til kaffen og is til dessert. Store laster :D Men må finde på noget at tage med i stedet for. Måske en proteinbolle fra lidl.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 kool! jeg prøver at begrænse mit indtag af stivelse... Men der er bare nogle ting jeg har svært ved at undvære i længere tid. ;) håber det giver pote i næste uge! Ps. jeg hepper :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Jeg har tabt 1,5 kg (på trods af tante rød) siden sidste tirsdag, men vægten er urealistisk pga sygdom så springer over dysten i dag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 kool! jeg prøver at begrænse mit indtag af stivelse... Men der er bare nogle ting jeg har svært ved at undvære i længere tid. ;) håber det giver pote i næste uge! Hvad er det, du kommer til at savne? :) Måske kan vi hjælpe med et godt alternativ? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites