Besvaret February 4, 2014 Jeg er ganske tilfreds med denne uges tal på vægten.. Men jeg er nu ikke sikker på jeg får en pokal alligevel! Og der blev da en pokal til dig :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2014 Fedt mætter ikke... det er proteiner der mætter... Det passer i hvert fald ikke på min krop. Jeg bliver rigtig dejlig mæt af fedt og kan ikke genkende hvad du skriver. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 :numse 90,1 i går... 89,5 i dag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 :numse 90,1 i går... 89,5 i dag! :ditto (sådan lige knap) - 66,0 i går; 65,6 i dag. Men så går vi bare det længere i næste uge... Du er stadig SEJ! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 Og der blev da en pokal til dig :glad :yay Det var også på tide :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 :ditto (sådan lige knap) - 66,0 i går; 65,6 i dag. Men så går vi bare det længere i næste uge... Du er stadig SEJ! Ja... Så må jeg bare håbe at det fortsætter nedad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 94 cm om navlen = 10 cm tabt siden starten af januar :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 94 cm om navlen = 10 cm tabt siden starten af januar :yay feeeeedt! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 feeeeedt! :yayJa! :yayOg jeg har købt græsk yoghurt 10 procent. Så prøver jeg at skrue lige så stille op for fedtet og se, hvad der sker :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 94 cm om navlen = 10 cm tabt siden starten af januar :yay :respekt Det er sgu godt klaret!! :glad :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 Ja! :yay Og jeg har købt græsk yoghurt 10 procent. Så prøver jeg at skrue lige så stille op for fedtet og se, hvad der sker :) Det lyder som om du har en plan! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 :respekt Det er sgu godt klaret!! :glad :kram Tak, er også selv ret tilfreds :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 94 cm om navlen = 10 cm tabt siden starten af januar :yay Sådan :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 Det lyder som om du har en plan! :) Ikke sådan rigtigt :blush Jeg sniger bare mere fedt ind, og så tænker jeg at næste skridt er at sænke frugtforbruget lidt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 Sådan :yay Tak for hep :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 Kursus i "Hvordan man smider 1,5 kg på et døgn": Gå til læge til 8-ugers undersøgelse og få tjekket et bryst efter brystbetændelse. Få konstateret en knude i brystet og bliv hasteindkaldt til en mammografi. Bekymre dig herefter i godt 1 døgns tid og vupti! Vægttab! Heldigvis er det formentlig bare arvæv - gudskelov...så vægten stabiliserer sig forhåbentlig lidt... Men puha en dum oplevelse... Puhh :kram Det prøvede jeg også da jeg havde fået min datter.. Man er skrækslagen.... Og det er nok ikke verdens bedste slankekur ;) Godt at der ikke var noget :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 94 cm om navlen = 10 cm tabt siden starten af januar :yay:yay WOW, sejt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 Ikke sådan rigtigt :blush Jeg sniger bare mere fedt ind, og så tænker jeg at næste skridt er at sænke frugtforbruget lidt :) Det lyder i mit hoved også som en plan :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 Det lyder i mit hoved også som en plan :) Hehe nå ja en løs plan måske. Overvejer om jeg skal have fløde i det der græske yoghurt. Det synes jeg nogen snakkede om... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 Hehe nå ja en løs plan måske. Overvejer om jeg skal have fløde i det der græske yoghurt. Det synes jeg nogen snakkede om... Det har jeg læst at der er flere lchf'ere som gør ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 94 cm om navlen = 10 cm tabt siden starten af januar :yay :blink :respekt :yay det er jo VILDT :o :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2014 :blink :respekt :yay det er jo VILDT :o :glad Ja faktisk :o Og det er virkelig tydeligt. Hurra for træning og slikstop :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2014 Ja faktisk :o Og det er virkelig tydeligt. Hurra for træning og slikstop :yay Sig mig lige...skal vi ikke se billeder? Og *piiiiiiiift* hvor er det bare flot med det tab :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2014 :yay Nu er alle mine kropsmål 2-cifrede!!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2014 Sig mig lige...skal vi ikke se billeder? Og *piiiiiiiift* hvor er det bare flot med det tab :glad Jamen jeg har jo ingen førbilleder af maven :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites