Besvaret January 23, 2014 Mit var på 0,87 den 9 januar og har ikke målt siden, venter til efter 30 Day Challenge med at måle igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2014 Så er hesten indfanget igen og sidder nu med en kop sort kaffe og synes der er lang tid til kl. 10! Min mor kommer og besøger os i dag :yay det glæder vi os til! Hun tager morgenbrød med og kommer lige til mit spisevindue åbner ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2014 Skal ud at spise i morgen aften med min mødregruppe og på søndag skal jeg spise frokost hos en veninde, som dag er uddannet noget kost tamtam, så det bliver spændende hvad vægten siger på tirsdag <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2014 Sagde nej til rundstykker på arbejde i dag (vi mangler en engle smiley :p ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2014 Sagde nej til rundstykker på arbejde i dag (vi mangler en engle smiley :p ) :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2014 Jeg giver sgu hesten lidt alenetid i aften. :badgirl Manden var lynhurtig til at foreslå pizza, da jeg fortalte, at jeg ikke havde fået forberedt aftensmad i tide. Og vi har nogle mozzarella sticks i fryseren, som jeg vil have udryddet og ca 7 daddelkugler tilbage i køleskabet. Det er vel stadig mindre sukker end det gode gamle kg bland-selv jeg tidligere kunne fortære henover en weekend :whistling Og til gengæld har jeg lige trænet en halv time og nu snupper jeg en halv mere :box Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2014 Skal til lægen om en time.. Er vist blevet nedlagt af MØB, så har ondt af mig selv, og kan ikke lige overskue at skulle spise ypper sundt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2014 Nogen der kender en god app til at indtaste mål? Jeg har en til vægten, men det ville være fedt at kunne skrive cm mål ind også :) Jeg snød og målte mig i dag (kun 1 uge siden sidst) og jeg har smidt 2 cm om maven ved navlen, det er jeg faktisk ret stolt over. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2014 Er lidt stolt af mig selv - blev opereret i håndledet i tirsdags og kunne for første gang selv komme ud idag ( i ved, låse døre selv etc) sidder på baresso og synes jeg fortjener noget kage men vælger så en palæo bolle med 2 små stykker ost i stedet :) Men jeg ELSKER virkelig 5:2 - det fungerer bare så godt for mig juhuuuu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2014 Skal til lægen om en time.. Er vist blevet nedlagt af MØB, så har ondt af mig selv, og kan ikke lige overskue at skulle spise ypper sundt :( Stakkels dig- kan godt forstå du ikke lige tænker på agurkstænger med møb. Har aldrig haft ondt i ørene men det må være forfærdeligt! :( god bedring Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2014 Jeg er i gang med at blive afsukret, og det går virkelig godt :glad Har kun fået lidt sukker i min kaffe og så en smule frugt! Ingen sodavand, har sagt nej til alt på job: kage, bolcher, varm kakao og jeg ved ikke hvad! Og så er jeg startet på antiinflammatoriskkost. Det er fantastisk! I stedet for at have fokus på hvad jeg ikke må spise, har jeg i stedet travl med at få spist af alt det jeg gerne skal have. Det fungerer virkelig for mig! Men det betyder så også at mit fokus mere er på sund end slank. Men det har hvertfald også en slankende effekt! Jeg har været helt nede på 66 kg, og i mandags vejede jeg mig fandme til 71,3 kg :( Men til morgen sagde vægten 70,1 :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2014 Så er det 2. Dag jeg har klaret 7 min work-out. Det er helt sikkert mere mig at lave 12 forskellige øvelser af 30 sek end alle de gentagelser. Og så har jeg fundet nogle øvelser med håndvægte, som jeg vil supplere med et par gange i ugen :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2014 Nogen der kender en god app til at indtaste mål? Jeg har en til vægten, men det ville være fedt at kunne skrive cm mål ind også :) Jeg snød og målte mig i dag (kun 1 uge siden sidst) og jeg har smidt 2 cm om maven ved navlen, det er jeg faktisk ret stolt over. Jeg har brugt lifesum/shapeup men kun til taljemål for ellers skal man opgradere til gold og betale 33 kr mdr :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2014 Så fik jeg lige hentet en stor pose motivation - i form af en masse tøj i et og to størrelser mindre, end jeg bruger nu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2014 Sætter hesten på fold i dag!!! Imorgen bliver bedre!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 Woop woop! Så røg vægten sq under 90, efter at ha stået på det samme siden i tirsdags! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 Så er det op på hesten igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 Så er det op på hesten igen :):ditto"Halløj kære hest, velkommen hjem igen. Du har været savnet :kiss " Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 Woop woop! Så røg vægten sq under 90, efter at ha stået på det samme siden i tirsdags! :yay SÅDAN Sara!!!! :respekt :glad :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 SÅDAN Sara!!!! :respekt :glad :yay Tak! :glad Og velkommen tilbage på hesten! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 Tak! :glad Og velkommen tilbage på hesten! Tak tak. Jeg hopper dog nok af igen senere, for mand og barn bager boller ^_^ Men jeg har omvendt ikke været sådan "slemt af hesten", og jeg er 100% tilbage imorgen. Så mon ikke det går ;) Har lige spist sen morgenmad: skyr med lakrids, meget fint hakket frisk ingefær, appelsin og et par cashewnødder. - Helt ærligt så er det sunde mad sgi da lækrere end det usunde :D :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 Tak tak. Jeg hopper dog nok af igen senere, for mand og barn bager boller ^_^ Men jeg har omvendt ikke været sådan "slemt af hesten", og jeg er 100% tilbage imorgen. Så mon ikke det går ;) Har lige spist sen morgenmad: skyr med lakrids, meget fint hakket frisk ingefær, appelsin og et par cashewnødder. - Helt ærligt så er det sunde mad sgi da lækrere end det usunde :D :mam Ja bortset fra at jeg ikke bryder mig om at tygge i ingefær, så lyder din morgenmad lækker! Apropos så skal jeg da ha min morgenmad! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 Ja bortset fra at jeg ikke bryder mig om at tygge i ingefær, så lyder din morgenmad lækker! Apropos så skal jeg da ha min morgenmad! Det er derfor den skal hakkes meget meget fint ;) Eller rives :) Jeg gjorde det at jeg lavede tynde skræller med en kartoffelskræller, så skar jeg strimlerne i meget tynde striber med en skarp urtekniv, og så skar jeg striberne over i små bider. Det lyder omstændeligt men det var det faktisk ikke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 Det er derfor den skal hakkes meget meget fint ;) Eller rives :) Jeg gjorde det at jeg lavede tynde skræller med en kartoffelskræller, så skar jeg strimlerne i meget tynde striber med en skarp urtekniv, og så skar jeg striberne over i små bider. Det lyder omstændeligt men det var det faktisk ikke :) Ja oki! Det er i hvert fald modbydeligt at tygge på! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 Hvad laver man lige med rødkål udover rødkålssalat? Smager det godt i wok mon? :help Del dette indlæg Link to post Share on other sites