Besvaret October 20, 2013 2 kilo på 6 cleanse-dage. Helt utroligt at det kan blive ved! Jeg er nu under før-gravid-vægt og sølle 1,8 kg fra dér, hvor jeg gerne vil være. Hvilken en udrensningskur bruger du? Jeg har virkelig tænkt på at rense ud i kroppen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2013 Argh hvorfor skal det være så svært at tabe sig?!?! I hear you.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2013 Argh hvorfor skal det være så svært at tabe sig?!?! I hear you.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2013 Minus 10, 3 kg på 4 mdr må være godkendt. Har nået 2 store mål. At jeg ikke bare har tabt mig til min før graviditetsvægt men er også under. Og jeg har jo også rundet minus 10 kg :yay Næste delmål er at komme under en bmi på 30 hvilket er lige om hjørnet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2013 Minus 10, 3 kg på 4 mdr må være godkendt. Har nået 2 store mål. At jeg ikke bare har tabt mig til min før graviditetsvægt men er også under. Og jeg har jo også rundet minus 10 kg :yay Næste delmål er at komme under en bmi på 30 hvilket er lige om hjørnet :) Hvor er du bare super sej! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2014 Så er jeg meldt ind i fitness igen! Så er det nu! :) Er meldt på 4 spinninghold og et cirkeltræningshold indtil videre.. 15 kg tabt er målet i 2014.. Mindst! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2014 Må vist også hellere se at blive lidt aktiv i denne tråd... SKAL altså tabe mig nu... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2014 Er med i slankeflokken! I år SKAL jeg tabe mig 25 kg, så vi kan komme i gang med PB2 når jeg er færdig med min uddannelse :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2014 Jeg er også med på slankevognen igen! NU skal jeg nå målet, der er ikke flere delmål tilbage kun MÅLET!!! Men hvert gram nedad er en succes og når jeg rammer de 63 kg så er armene langt over hovedet for så er mit BMI normalt :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2014 Trods amning er jeg også på - men ingen skrappe kure. Målet for året: mindst 8 kg. Målet for resten af årets første uge: nul sukker og en gåtur hver dag - gerne med Laurits i barnevognen. Foreløbig succes: ingen sukker i går (trods barselsbesøg og deraf følgende småkager) men ingen gåtur på grund af begyndende blærebetændelse. Startvægt den 31. December 2013: 70,3 kg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2014 puuuha december har været hård ved min vægt. Kæft hvor har jeg ingen rygrad på det punkt! :gal NÅ, men godt vi tager fat nu! :8: :13: :box Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2014 puuuha december har været hård ved min vægt. Kæft hvor har jeg ingen rygrad på det punkt! :gal NÅ, men godt vi tager fat nu! :8: :13: :box :kram :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2014 Jeg er også bare SÅ meget på slankevognen! Jeg vil af med hvert fald 10 kg :) Må lige få opdateret min tråd snart. Er fugning sneget mig op over 70 kg igen. Var ellers nede på 66! Dumme dumme dumme! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2014 Hehe, jeg tror da vist nok at jeg har overspist i julen/nytåret. 1 sund dag og der røg 2,2 kg. Lækkert lækkert! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2014 Hehe, jeg tror da vist nok at jeg har overspist i julen/nytåret. 1 sund dag og der røg 2,2 kg. Lækkert lækkert! Haha... jeg har snuppet 3,1 kg siden i går morges :o Hvis det så bare var lige så nemt hele vejen til mål ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2014 Ej hvor vildt Bolsin! Ja gid det ville, så nåede vi hurtigt vores mål. Jeg synes godt nok at snacke trangen er stor her i snolder afvænningen. Nu har jeg lige skrællet 2 kg gulerødder, så må jeg hoppe i dem når jeg har brug for noget at tygge på. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2014 Ej hvor vildt Bolsin! Ja gid det ville, så nåede vi hurtigt vores mål. Jeg synes godt nok at snacke trangen er stor her i snolder afvænningen. Nu har jeg lige skrællet 2 kg gulerødder, så må jeg hoppe i dem når jeg har brug for noget at tygge på. Sikke en god ide! Jeg er også bare total snack afhængig <_< Kommer du dem i en skål med vand og i køleskabet? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2014 Har ømme mavemuskler :yay Det tror jeg ikke, jeg har haft siden før Mar blev lavet :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2014 Har ømme mavemuskler :yay Det tror jeg ikke, jeg har haft siden før Mar blev lavet :lolhit :respekt Jeg har cyklet 10 km på motionscyklen her til aften! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2014 Ja, eller i en dåse med låg ;) Vi har heldigvis ikke noget sukkerholdigt herhjemme, men jeg skal til gengæld passe på at jeg ikke falder i nødderne hele tiden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2014 :respekt Jeg har cyklet 10 km på motionscyklen her til aften! :glad Sådan!!! :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2014 Så røg der allerede endnu 1 kg. Nu kun 1,6 fra mit første mål. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2014 Jeg syntes godt nok badevægten er ond - selvom det jo nok i virkeligheden er MIG jeg er sur på!!! Så tag dig dog sammen kvindenenneske :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2014 Kom lige forbi sliktrolden i Viborg. Jøsses siger jeg bare :o Har aldrig set SÅ stor en slikbutik med bland selv slik. Den var jo proppet med det. Så nu er der blandet til imorgen aften inden slanketoget kører på mandag :oops Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2014 Ops! Kakao er vist ikke en del af kuren! Nå, resten af dagen bliver uden kakao :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites