Nitzen1987

Hipp skeer - kan man købe dem nogen steder?

9 indlæg i dette emne

Mener at de var i gratis boksen fra Babysam, men kan man ikke købe dem også?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det mener jeg ikke man kan. Men baby nova laver nogle, der ligner ret meget. De er også storfarvorit herhjemme :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ellers laver Rice nogle lignede skeer, nogen af dem har et længere "håndtag".. :) Du kan se dem her: http://www.decorates...g-ske-saet-af-6

Men jeg ved at de kan købes i bl.a inspiration :)

Det ligner dem man kan købe i søstrene grene.. Syltetøjsskeer :P

Herhjemme er vi også vilde med hipp.. De har en perfekt størrelse.. De lange er gode nok, til hvis vi selv giver hende, men dem kan hun ikke selv styre.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ligner dem man kan købe i søstrene grene.. Syltetøjsskeer :P

Herhjemme er vi også vilde med hipp.. De har en perfekt størrelse.. De lange er gode nok, til hvis vi selv giver hende, men dem kan hun ikke selv styre.

Dem kender jeg ikke ;) Men det er også læææænge siden jeg har været forbi Søstrene Grene :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Synes den lilla termoske fra Føtex minder lidt om størrelsen på hovedet, og så ændrer den farve fra lilla til lyserød ved varme og har et dejligt knæk oppe i enden hvor man holder - vi er i hvert fald glade for den, selvom den var dyrere end pakkerne med 3 :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Iiiih vores sidste hipp ske fra gratispakken er lige knækket her til aften - de var vores favorit skeer, men desværre ikke særlig holdbare :(

Så er ked af at høre man ikke kan købe dem, så må vi ud og prøve nogle af dem i anbefaler her.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hipp skeerne er super. Vi fik heldigvis både dem i babysam pakken og nogle til en babybazar, så vi er godt dækket ind :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER