Oprettet January 12, 2013 Vi skal på skiferie i næste uge, og hvert par skal have en ret med. Jeg har tænkt at tage tærter med, men min madlede kan slet ikke overskue at tænke mht. fyld. Jeg tænker at jeg skal lave 4 forskellige tærter: - Porre + skinke - Løg, peberfrugt, bacon - ? - ? Der er 4 børn med, så den ene skal nok være uden grøntsager tænker jeg. Jeg overvejer bare at lave en med skinke og uden porre. Men hvad med den sidste? Måske røget laks med frisk spinat? Vi skal i bil derop, så ingredienserne skal kunne holde sig i en køletaske i min 10 timer, og derudover kunne holde sig i køleskab 3-4 dage efter. Jeg laver altså først tærterne når vi kommer derop... Kom med dine bedste ideer til (nemt) tærtefyld :) Også gerne ideer til hvordan man kan gøre en uden grønt lidt mere spændende end blot skinketern. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2013 Hvad med en med tun og champignon i? Eller lave en kun med kyllingefyld? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2013 Vi putter tit kyllingfilet i, der lige er forstegt lidt. Friske tomater og oliven er lækkert sammen med kylling. Peberfrugt og champignon er også godt. Og bacon ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2013 Vi laver en "australsk squashtærte" med revet squash og så kan man putte skinke, kylling, oksekød, bacon eller hvad man nu vil i...den er ihvertfald nem og god :) Ellers tænker jeg en laksetærte kunne være lækkert..... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2013 Når jeg laver tærte er det gerne med, broccoli, porrer, soltørrede tomater, enten bacon eller kylling og frisk mozzarella :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2013 Spinat, feta og hytteost :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites