Oprettet January 11, 2013 Har i dag været til en tidlig scanning og sørme om der ikke var et fint lille foster og et lille hjerte, som bankede derud af. Fantastisk oplevelse. Glæder mig til at følge jer andre i august gruppen. Er i dag 7+5 og terminen er pt 25. August 2013. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2013 Tillykke og velkommen til :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2013 Tillykke!! Og velkommen til :) Skal selv først til scanning på torsdag og glæder mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2013 Velkommen til og stort tillykke :loveshower Lyder dejligt at se det lille myr. Uh, jeg glæder mig :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2013 Tillykke og velkommen til :) Så kan vi jo følges :) er selv 8+0 i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2013 Jamen tillykke og velkommen til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2013 Mange tak skal I have :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2013 Du har da også været igennem lidt af et forløb Del dette indlæg Link to post Share on other sites