Oprettet January 10, 2013 Prøv lige at se den her: 8 måneder gammel og så høre han sin mor for første gange :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2013 Øv her virker den ikke :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2013 Blev helt rørt :kuller :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2013 nuhr hvor er det altså bare det dejligt klip :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2013 :wub :wub :wub Hvor er det bare sødt. Det må være kæmpe stort! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2013 Smelt.. Tror jeg ville tude!! Tænk sig, at han reagerer sådan :wub Fantastisk! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2013 man bliver sindssyg rørt.. :wub :wub :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2013 Argh, jeg kan slet ikke tåle at se sådan noget, jeg sidder bare og vræler :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2013 Fantastisk :kuller Vildt hvad man kan gøre i dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites