Kiarra

Tip til tøj - "Baby/Belly Belts"

2 indlæg i dette emne

Hej tøser

Jeg ved ikke lige, hvor jeg skal placere dette indlæg, så jeg vælger blot denne kategori.

Bare et lille tip herfra - hvis der er andre, der er glade for de der "Baby/Belly Belts".

Jeg var forbi H&M i dag - og der havde de små korte nederdele til piger til 39,95,-. I størrelse 170 er de næsten fuldstændig som de "bælter", og så tilmed meget billigere, og i flere forskellige farver.

Jeg er normalt en str. Small - og jeg kan i hvert fald passe dem med min lille mave. Måske de bliver for små med tiden, men for dem i denne størrelse og som er omkring ~4 måneder henne, så synes jeg, de er en dejlig løsning og billigere end de "rigtige" "Baby/Belly Belts", der nogle steder koster op til 150,-.

De giver ikke så meget støtte, men god varme, og en sød måde sådan at pakke sin dyrbare mave lidt ind <3

Jeg vedhæfter et billede af et bælte jeg fandt på nettet (Dem I min H&M var i sort, lilla/sort stribet, gråmeleret, og blå/sort stribet.

Håber der måske er andre der kan få gavn af dette, og alt held og lykke til jer alle sammen derude i alle aspekter omkring jeres graviditet :)

post-5348-0-11180400-1357820206_thumb.jp

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER