Guest

de gode "slanke sider"

9 indlæg i dette emne

Skal vi ikke samle de gode hjemmesider? Dem vi bruger til inspiration både mht mad og motion.

Hvis i linker så samler jeg her:

Hjemmesider:

http://levebroed.dk/Levebroeds-kuren/ - levebrøds kuren: masser af gode opskrifter (udregnet med kalorier) og inspiration til madplan fra morgen til aften inkl snacks.

www.madital.dk

en side hvor man gratis kan indtaste mad og motion mv og udregne kalorieforbrug og dermed holde øje med hvad man indtager.

Apps:

ShapeUp

For resten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

God ide :)

Jeg bruger denn side www.madital.dk

Det er godt nok ikke en side med opskrifter men en side hvor man gratis kan indtaste mad og motion mv og udregne kalorieforbrug og dermed holde øje med hvad man indtager. Den har hjulpet mig meget tidligere :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er kommet en app som kan det som madital og madlog kan....... Den er super og hedder ShapeUp :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er kommet en app som kan det som madital og madlog kan....... Den er super og hedder ShapeUp :yay

Har luret på den men den er på engelsk og kører dermed med engelske ord for mad mv. Sgu ikke altid jeg kan huske hvad ting hedder på engelsk :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er en app der hedder "for resten"

Det er ikke en decideret slankeside, men kan hjælpe med inspiration til mad med de rester man har. Måske den kan bruges?

Men god ide Majs, at samle sådanne sider. Det gør det mere overskueligt at holde fast i kur/livstilsændring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i goe! Laver lige listen når jeg kommer til en computer! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har luret på den men den er på engelsk og kører dermed med engelske ord for mad mv. Sgu ikke altid jeg kan huske hvad ting hedder på engelsk :(

ShapeUp club er på dansk - TROR det er det samme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ShapeUp club er på dansk - TROR det er det samme ;)

Har nu fået rettet den til dansk men kan ikke indtaste noget for dagen medmindre jeg opretter guld abonnement :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu fået rettet den til dansk men kan ikke indtaste noget for dagen medmindre jeg opretter guld abonnement :(

Ok, det er underligt..... Det kan jeg godt :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER