Nitzen1987

Taberdysten - uge 2

64 indlæg i dette emne

Det er virkelig heldigt at vi ingenting har... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg være med ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg være med ?

Selvfølgelig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NEEJ!

Sprang lige på vægten her til aften, og den sagde 87,7!!!! :unsure Er totalt deprimeret!!

Så NU er det NU.. Sånu fråder jeg vindruer og banan...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min uge har virkelig heller ikke været god :(

Har været til fødselsdag i dag og spist søde sager for første gang i 12 dage. Begrænsede det dog meget i forhold til hvad jeg plejer. Jeg bliver glad hvis jeg bare har tabt en smule på tirsdag :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne være med... jeg bliver vejet om mandagen så det passer jo lige med at der skal en vægt ind her senest tirsdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NEEJ!

Sprang lige på vægten her til aften, og den sagde 87,7!!!! :unsure Er totalt deprimeret!!

Så NU er det NU.. Sånu fråder jeg vindruer og banan...

Lad vær med at veje dig om aftenen! Alt det du lige har spist og drukket er på ingen måde forbrændt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg frygter virkelig at det bliver en dårlig uge for mig, var hjemme ved svigerforældrene igår hvor vi fik stor lagkage med det hele, og hun serverede absolut ikke sundt aftensmad. Plus jeg er faldet i nogle enkelte gange i løbet af ugen.. Øv øv øv

Håber nogle af mine gåture med barnevogn, kompensere bare en lillesmule.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag har jeg haft en sund dag :D Kun to chai latte der var usunde :D Yay.... Og dem kan jeg ikke undvære ;)

Har frået radiser og bananer.. Ikke det sundeste, men bedre end alternativet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til fødselsdag lørdag, men sørgede for at løbe inden og løb også dagen efter. Håber ikke jeg får plus på vægten i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror min vægt i sidste uge var en fejl, allerede dagen efter vejede jeg et kilo mere og dagen efter to kilo og nu tre kilo mere. Og nej det er ikke en dårlig undskyldning! Jeg har nu også fået mens og det giver også plus på kontoen..

Men med en uge som min kan det ikke passe at jeg er gået fra 88,8 til 91,4 - mens giver plus, men det er nærmere et kilo, ikke tre...

Og ja - jeg sgu lidt sur og mobset lige nu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror min vægt i sidste uge var en fejl, allerede dagen efter vejede jeg et kilo mere og dagen efter to kilo og nu tre kilo mere. Og nej det er ikke en dårlig undskyldning! Jeg har nu også fået mens og det giver også plus på kontoen..

Men med en uge som min kan det ikke passe at jeg er gået fra 88,8 til 91,4 - mens giver plus, men det er nærmere et kilo, ikke tre...

Og ja - jeg sgu lidt sur og mobset lige nu :(

Jeg kender det godt <_<

Men man må sige til sig selv at det er okay at vægten går lidt op og ned bare den går mest ned ;)

Jeg har en app, hvor jeg taster min vægt ind hver dag. Den laver en kurve, hvor jeg kan se at det svinger lidt fra dag til dag, men generelt går nedad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender det godt <_<

Men man må sige til sig selv at det er okay at vægten går lidt op og ned bare den går mest ned ;)

Jeg har en app, hvor jeg taster min vægt ind hver dag. Den laver en kurve, hvor jeg kan se at det svinger lidt fra dag til dag, men generelt går nedad.

Det er også okay at lidt op og ned i vægt, absolut! :) Men synes ikke tre kilo er lidt.. Jeg undre mig bare! Jeg har også bøvlet med mit knæ i denne her uge, men har spist ret fornuftigt og har siden fredag hvor mit knæ havde det sådan ok igen, lavet styrkeøvelser for knæet og taget nogle stille og rolige ture på crosstraineren og gået ture.. Så det har jo ikke været "one og those weeks" ;) Men måske er det motionen der sætter sit præg på vægten!? Det kan jo også være, når man (som jeg) ikke rigtig har været super aktiv i faktisk et år.....

Hvad hedder den app? Selvom man jo aaaaltid bliver rådet til ikke at veje sig selv hver dag - men det er sgu svært ikke at gøre det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne også tænke mig at høre hvad den app hedder :)

Her er ugen gået i vasken. Jeg fik ondt i halsen og hentede vingummier i posen. Dertil fulgte riesen, saltlinser mv.... Men var på vægten. Den sagde alligevel minus 300 g...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den hedder target weight.

Man bestemmer selv hvor ofte man vil veje sig. Det er bare mig, der gør det hver dag ;) Det skal man jo gøre efter sit eget temperament.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, jeg har altså også en af de uger, hvor min vægt er helt tosset.. Er ret sikker på jeg har taget på i morgen, men hvad. NU er motivationen endelig tilbage! Og den har altså haltet lidt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh er spændt på imorgen!!! Tør ikke gå på vægten - har været SUPER dygtig i den her uge, men mit gæt er at jeg har et stille og roligt vægttab på mellem 300g og 1 kg i ugen (hvis de gode vaner fortsætter) og det er helt fint, alt nedad er i den rigtige retning!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var lige på vægten i morges og den vejede mig 1,3 kg mere end i sidste uge :blink så jeg tror min vægt er tosset og har vejet mig forkert i sidste uge for så meget har jeg altså ikke syndet... men nu drak jeg også en del vand i nat, så ved ikke om det har påvirket min morgenvægt :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en landsdækkende vægt-strejke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaargh jeg er ekstremt lækkersulten lige nu :(

Nøj hvor er det hårdt at undvære søde sager <_<

Samme her... Og manden og jeg aftalte at vi ikke skal røre det undtagen ved særlige lejligheder.

Havde du også lidt hovedpine de første dage uden sukker? Eller er det bare mig :rolleyes

NEEJ!

Sprang lige på vægten her til aften, og den sagde 87,7!!!! :unsure Er totalt deprimeret!!

Så NU er det NU.. Sånu fråder jeg vindruer og banan...

Øv...som en af de andre skriver, så lad være med at veje dig om aftenen, men gør det konsekvent om morgenen før du har spist morgenmad ;)

Og husk at man sagtens kan tage på af alt for meget frugt. Husker en spøjs udsendelse om en der var sur over ikke at have tabt sig og h*n spiste kun appelsiner...mængden var dog så stor at den udgjorde det daglige indtag :blink

Jeg var lige på vægten i morges og den vejede mig 1,3 kg mere end i sidste uge :blink så jeg tror min vægt er tosset og har vejet mig forkert i sidste uge for så meget har jeg altså ikke syndet... men nu drak jeg også en del vand i nat, så ved ikke om det har påvirket min morgenvægt :unsure

Det kan godt være din vægt der er tosset. Vi har to og prøvede dem begge for nogle dage siden. Da forskellen var på 0,4g prøvede jeg den første (og nyeste) igen hvilket resulterede i en vægt 0,5g under det den sagde allerførst :angry Dumme vægte :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en landsdækkende vægt-strejke!

Haha! Ja det ser sådan ud! Måske en form for vægt konspiration ;) :sm til alle vægtene!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

yey, har tabt 500 gr den sidste uge, på trods af pizza spisning og pandekager igår :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme her... Og manden og jeg aftalte at vi ikke skal røre det undtagen ved særlige lejligheder.

Havde du også lidt hovedpine de første dage uden sukker? Eller er det bare mig :rolleyes

Jeg kan ikke huske om jeg havde ondt i hovedet, men jeg følte mig ret deprimeret :unsure

Skræmmende at man kan være så afhængig. Men nu går det faktisk ret godt med at undvære :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige cyklet 30 min. på motionscyklen og nu håber jeg på et vægttab i morgen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER