Oprettet January 8, 2013 Taberdysten Uge 2 - 2013 LilleMi -1,6 kg (-1,6 kg) Caddie -1,4 kg (-1,4 kg) Troldemor -1,4 kg (-1,4 kg) Nitzen1987 -1,0 kg (-1,0 kg) Little Miss -0,9 kg (-0,9 kg) MichelleIP -0,9 kg (-0,9 kg) Majs -0,8 kg (-0,8 kg) Kami -0,8 kg (-0,8 kg) Fihl -0,4 kg (-0,4 kg) Øskebebs -0,3 kg (-0,3 kg) AnneDam -0,3 kg (-0,3 kg) Tille -0,3 kg (-0,3 kg) Nica -0,2 kg (-0,2kg) Myliona +0,1 kg (+0,1 kg) Amina +0,3 kg (+0,3 kg) Tillykke til: LilleMi :glad :8: :respekt Tilsammen har vi tabt os 9,9 kg i denne uge :respekt :8: :glad Vi bydder velkommen til Betty87, Majkenhall, Jane Doe & Fru SP :balloons Husk næste vægt i en pm senest tirsdag kl. 20.00 :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 8,9 kg Wauw :) Og flot til jer der har klaret over en kg. Vil lige gøre opmærksom på at jeg har tabt 400 g :D Regnskabet skal da passe :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 8,9 kg Wauw :) Og flot til jer der har klaret over en kg. Vil lige gøre opmærksom på at jeg har tabt 400 g :D Regnskabet skal da passe :D Sorry - det er hermed ændret :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Hey :yay Godt gået allesammen :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Sorry - det er hermed ændret :) Helt iorden. Det er også noget af et projekt du skal holde styr på. Det er så vildt at der er så mange med :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Helt iorden. Det er også noget af et projekt du skal holde styr på. Det er så vildt at der er så mange med :yay Ja det er super fedt. Tror aldrig jeg har set så mange med før :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Weee...... Hvor er vi seje!!! :yay Og Anita, du er særligt sej, fordi du har sat gang i dysten igen, og tager dig tid til at lave bearbejdet :respekt :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Det samlede vægttab er ændret til 9,9 kg :glad pga. en tastefejl :oops Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Uppps.. Næste gang, lover jeg at bidrage positivt!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 :respekt for det store arbejde du har lavet! Og hvor har vi været seje! (Og jeg har åbenbart været så rundtosset af influenza at jeg ikke længere kan regne hæ hæ...) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Kæft hvor er vi SEJE - gir virkelig blod på tanden nu - tillykke lilleMi - pisse godt gået altså! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2013 Baaah jeg kommer stærk igen næste uge (håber jeg) Seje piger altså :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2013 Kæft hvor er vi SEJE - gir virkelig blod på tanden nu - tillykke lilleMi - pisse godt gået altså! Tak ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2013 :glad tillykke LilleMi sejt gået. :glad Og stort tillykke til jer alle for at have taget valget om livstilsændring. :respekt Held og lykke med uge 2 Og Nitzen, TAK for det store stykke arbejde du gør. Det er uden tvivl med til at bevare kampgejsten. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2013 Hvor er i bare seje alle sammen :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2013 Sådan tøser!!! :glad Håber jeg kan bidrage med et vægttab i næste uge.. Selvom mit knæ gør mega nas og jeg helst bare skal sidde på min flade røv :( Men så må der fokus på kosten ;) Go go go tøser!!! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2013 Hvad skal man gøre for at være med? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2013 Hvad skal man gøre for at være med? :) Sende en PM til mig hver tirsdag inden kl. 20 med din vægtstatus :) og så skal jeg have din startvægt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2013 Sende en PM til mig hver tirsdag inden kl. 20 med din vægtstatus :) og så skal jeg have din startvægt :) Okay, så tirsdag i næste uge sender jeg dig bare mit vægttab samt startvægt? Super, så vil jeg gerne være med :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2013 Okay, så tirsdag i næste uge sender jeg dig bare mit vægttab samt startvægt? Super, så vil jeg gerne være med :) Ja :) Så startvægten er fra den her uge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2013 Ja :) Så startvægten er fra den her uge :) Selvfølgelig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2013 Hvor er det flot piger :super Vi bliver maaaange hot mamas :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2013 Aaaargh jeg er ekstremt lækkersulten lige nu :( Nøj hvor er det hårdt at undvære søde sager <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2013 Aaaargh jeg er ekstremt lækkersulten lige nu :( Nøj hvor er det hårdt at undvære søde sager <_< Ja det er hårdt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2013 Aaaargh jeg er ekstremt lækkersulten lige nu :( Nøj hvor er det hårdt at undvære søde sager <_< :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites