Oprettet January 6, 2011 Så må jeg også hellere få oprettet en tråd, så jeg (og forhåbentlig også jer andre) kan give mig spark de rigtige steder og ros når det er fortjent :) Jeg vil lægge ud med at rose mig selv, for jeg startede med at være sund i tirsdags og er endnu ikke faldet i I går startede gym-sæsonen efter jul og jeg er instruktør på et børnehold (dvs. der laver jeg ikke så meget andet end at hundse rundt med forældrene for at få sat bane op ;)) og et damehold. Normalt er dameholdet godt og ikke ret hårdt, men kunne mærke at jeg ikke havde lavet noget i en lille måned, så det var pludselig blevet hårdt! Imponerende hvor hurtigt den dårlige form kommer snigende! Derefter tog jeg lige en times zumba. Sjovt, svært og hold da op jeg fik rystet alle dellerne Da jeg er instruktør i foreningen kan jeg gå gratis til zumba og det passer fint med at ligge i direkte forlængelse af mit damehold, for når jeg først er afsted er det sjovt - problemet er at komme op af sofaen og komme ud, men det er ikke et problem på denne måde. I dag kan jeg mærke min krop!! Her til formiddag skulle jeg til jobsamtale og derfor passede manden Frida herhjemme og jeg stod for at få Xander og Linus afleveret og nåede derfor ikke morgenmaden. Skulle direkte hjem og hente Frida (så manden kunne arbejde) og ud og købe ind. Det er SÅ svært at købe ind når man er sulten, men jeg overvandt mig selv og slik og kagehylderne. Købte masser af frugt og grønt og da jeg kom hjem lavede jeg en gang 'wok' af porre, gulerod, champignoner og to små kyllingepølser. Er SÅ stolt af mig selv, der normalt tager lette og lækre løsninger, men i dag tog den sunde i stedet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2011 Velkonmmen ind i kampen søde Stine... Hvor er du sej! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites