Little Miss

Opbevaring - hvad har i?

9 indlæg i dette emne

Jeg skal have rykket lidt rundt på Carl Emils værelse (som han i øjeblikket deler med sin mor når hun arbejder lidt hjemmefra)

Jeg skal have noget opbevaring ind i form af reol eller lignende. Det skal ikke være til tøj da jeg har nok plads i hans puslekommode men mere til legeting og mine syting. Vægpladsen er til ca 1 m i bredden.

Kan i dejlige BK'er ikke hjælpe mig med hvad i har (eller godt kunne tænke jer) på børneværelset til opbevaring? Gerne med billeder :)

Del dette indlæg

Jeg er nok så fesen, så vi vælger en almindelig rumdeler, med farverige kasser i... :) men følger med herinde; Vi har intet børneværelse, så det kunne jo være man blev inspireret :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg drømmer om en hvis tallerkenrække til bøger. Det er SÅ fint synes jeg :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er nok så fesen, så vi vælger en almindelig rumdeler, med farverige kasser i... :) men følger med herinde; Vi har intet børneværelse, så det kunne jo være man blev inspireret :D

Så "fesen" er jeg også selv - indtil nu men mit problem er at den rumdeler vi har fra IKEA med kasser synes jeg kasserne er skod hvis han selv skal kunne bruge dem når han blive større.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg drømmer om en hvis tallerkenrække til bøger. Det er SÅ fint synes jeg :)

Sådan en skal jeg også helt klart have men først når ekstra sengen skal fjernes tror jeg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores er ren IKEA.

Vi har Stuva skabene til C's tøj.

Men til legetøj har vi en Stuva bænk 0111861_PE262930_S1.JPG

Den kan senere bruges som et lille skrivebord.

Og ellers så bruger vi Fångst opbevaring 65323_PE176467_S2.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores er ren IKEA.

Vi har Stuva skabene til C's tøj.

Men til legetøj har vi en Stuva bænk 0111861_PE262930_S1.JPG

Den kan senere bruges som et lille skrivebord.

Og ellers så bruger vi Fångst opbevaring 65323_PE176467_S2.jpg

Præcis Stuva tingene faldt vi for i weekenden, så det bliver også sådan noget vi køber :) Den bænk du har vist også nogle af de andre ting :) Vi har allerede købt nogle af de store plastspande, så legetøjet kan være deri, når hun ikke bruger det i stuen ;) Så er det også nemt at hive med ud af døren, hvis vi skal besøge nogen der ikke har legetøj på lager ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stuva bænken er desværre lige et par cm for bred :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER