Prinsessemor

Ville i kunne overskue ...

19 indlæg i dette emne

Med 4 børn hvoraf (min bekymring) 1 af dem er en ret aktiv 2 årig på det tidspunkt?

Turen tager 24 timer med stop hver 4 time og så har vi 7 dage på campingplads med pool og legepladser i læssevis?

jeg kunne vildt godt tænke mig at komme afsted, men vi har aftalt at næste gang vi skal ud og rejse skal vi have alle børnene med så vi har i år ikke råd til at flyve for det vil koste det dobbelte.

så alternativet er camping i det danske land, hvilket også kan være rigtig skønt, men for en sol elskende mor som mig, kan jeg godt lide at være sådan nogenlunde sikker på sommervejr hvis jeg skal campere :)

Udover det modtager jeg gerne links til dejlige campingpladser i danmark :)

Del dette indlæg

Jeg ville ikke gøre det, men jeg hader også at køre i bus.

Tror ikke at min 2 årige gad 24 timer i bus, men hun er heller ikke god til at sidde stille og lege med sit legetøj. Det skal helst foregå stående eller hoppende.

Jeg tror jeg ville vælge en ferie i DK istedet for og så vente med busturerne indtil jeres børn bliver lidt størrer.

Kram

Rikke

Del dette indlæg

Annonce ♥

No way

Kan dårligt overskue en tur til malmø med 2 unger i bil pga MIN 2 årige, han har krudt i rumpen

Har selv været i Italien med BUS

Gør det aldrig aldrig igen, hverken med eller uden børn

Jeg ville vælge det danske sommerland så længe de er så små

Vi håber selv hvis vi får råd - at køre derned i bil men først når Louie er knap 4 år

Del dette indlæg

Annonce ♥

:) Nu har jeg jo mødt din lille pige og hun minder lidt om Alexander. Hun er en rigtig dejlig pige, som jeg ikke tror vil kunne sidde stille i en bus, fuldstændigt ligesom Alexander :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Med 4 børn hvoraf (min bekymring) 1 af dem er en ret aktiv 2 årig på det tidspunkt?

Turen tager 24 timer med stop hver 4 time og så har vi 7 dage på campingplads med pool og legepladser i læssevis?

jeg kunne vildt godt tænke mig at komme afsted, men vi har aftalt at næste gang vi skal ud og rejse skal vi have alle børnene med så vi har i år ikke råd til at flyve for det vil koste det dobbelte.

så alternativet er camping i det danske land, hvilket også kan være rigtig skønt, men for en sol elskende mor som mig, kan jeg godt lide at være sådan nogenlunde sikker på sommervejr hvis jeg skal campere :)

Udover det modtager jeg gerne links til dejlige campingpladser i danmark :)

jeg er ked af at komme med den nedslående kommentar, men jeg ville ikke turde tage til Italien på bustur med børn i den alder. Jeg tænker at man kan blive sååå upopulær blandt de andre rejsende for den mindste ting, og når du har en aktiv pige, så tror jeg turen bliver meget lang for hende.

Jeg ville vælge Danmark, og kan foreslå campingspladsen i Ærøskøbing, den er rigtig hyggelig og tæt på stranden

Del dette indlæg

Annonce ♥

:) Nu har jeg jo mødt din lille pige og hun minder lidt om Alexander. Hun er en rigtig dejlig pige, som jeg ikke tror vil kunne sidde stille i en bus, fuldstændigt ligesom Alexander :loveshower

Nej det er også det jeg tænker, det er ikke alderen det er hendes temperament :) hun har ild i numsen og gider heller ikke køre bil, så det er nok bedre at vente et år :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg er ked af at komme med den nedslående kommentar, men jeg ville ikke turde tage til Italien på bustur med børn i den alder. Jeg tænker at man kan blive sååå upopulær blandt de andre rejsende for den mindste ting, og når du har en aktiv pige, så tror jeg turen bliver meget lang for hende.

Jeg ville vælge Danmark, og kan foreslå campingspladsen i Ærøskøbing, den er rigtig hyggelig og tæt på stranden

Busturen er hovedsageligt for familier med børn, så ved ikke om man ville blive decideret upopulær, men jeg kender mig selv og ville nok stresse over hvis hun larmer osv.

Vil kigge nærmere på Ærøskøbing :) tak for tip :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi var på Kreta i sommers, og jeg synes at de 3½ times flytur var mere end nok! Isabella gad SLET ikke sidde stille, og det var bare en KAMP. Også fordi der ikke rigtig var noget plads, da flyet var fyldt.

Dermed sagt, at jeg heller ikke ville begive mig på en tur til Italien i bus ;)

Campingpladsen ved Bøjden Strandcamping kan varmt anbefales. Lige ned til stranden, og med masser af aktiviteter for både små og store børn :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej det er også det jeg tænker, det er ikke alderen det er hendes temperament :) hun har ild i numsen og gider heller ikke køre bil, så det er nok bedre at vente et år :D

Jeg ville ikke turde før Alexander blev 8 år. Men jeg tør godt fly tur i 2 timer :) (han vil dog ikke med op og flyve)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med NordTyskland - der er nogle ret gode feriesteder som ville passe perfekt til familier med børn!

Selv kender jeg Damp, megalækkert sted. Der er også et andet som jeg ikke kan huske hvad hedder. Men Damp har en megalækker strand, hvis man er så heldig at det bliver godt vejr :) Og så er tingene jo lige en tand billigere i Tyskland som regel.

Jeg har kørt i bus til Spanien uden børn - og det gør jeg ikke igen!

Del dette indlæg

Annonce ♥

kan klart anbefale jer at kigge på dcu og evt melde jer ind.

børn under 12 år er gratis på deres pladser

vi har været på dcu camping i mols 2 år i træk og der er hyggeligt og rart at være

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej det ville jeg ikke gøre, jeg tror simpelthen den tur ville stresse mig så meget!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det havde heller ikke gjort det bare med Nadja.. HEr kan jeg næsten ikke overskue de 4 timer i fly og bagefter 1½ times kørsel..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi kører jævnligt til Danmark i bil med tre børn på bagsædet og det er altså en lang tur! Normalt og i godt vejr, kan det gøres på 14-15 timer, hvis vi kører om natten og derfor ikke skal have helt så mange stop som ved dagkørsel. Her til jul tog det 20 timer pga. vejret og det var ikke nogen fest! Vores børn er vant til turen, men det ER mange timer at være spændt fast når man kun er 1, 5 og 6 år. En bustur ville jeg ikke tage før de er større og forstår hvad der foregår.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville aldrig køre så langt i en bus, hvis vi skulle så lang ville jeg selv køre og holde de pauser der er behov for i vores tempo.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Personligt ville jeg ikke, men jeg hader også at køre i bus generalt :)

Men med 4 børn ville jeg melde pas.. Vi kører ofte til Skåne, en biltur på 2-3 timer og det kan vitterligt være et helvede, at have Mille med.. Hun har slet ikke tålmodighed til det.. Om der så er bøger, frugtstænger, musik, fjernsyn eller en af os sidde omme bag ved sammen med hende.. Så hjælper det intet.. Så personligt ville jeg vente et par år eller 4 endnu..

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvis det var eneste alternativ ville jeg vælge en tog tur. Der kan man gå rundt og ungerne kan ligge ned i kupeen og der er også en restaurant vogn.

Jeg ville ALDRIG udsætte mig selv for en burtur med mine tre unger... :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville ikek gøre det med børn, jeg har været på bustur til rom, det burde tage 24 timer men det tog 32 pga kø, uheld mm og selvom det hed pause hver 4. time gik der noget længere imellem.

nej ville slet ikke gøre det med børn og heller ikke en anden gang selv

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var stået af, skulle ikke have mine unger med på sådan en tur, det holdte min tålmodighed ikke til ;) Ungerne ville ikke kunne sidde stille til det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER