Prinsessemor

junior/børneseng med ekstra bredde

6 indlæg i dette emne

Jeg knækkede igår koden til hvordan jeg kan putte mine to piger uden brok og gråd og det er simpelthen ved at putte dem sammen :) pt. ligger de i Ida´s seng som kan trækkes ud til dobbelt, men den fylder meget og er ret høj, så jeg ville gerne finde en seng de begge kunne ligge i som var feks. 1 meter bred?

er der nogen der har sådan en eller ved hvor de kan fåes?

Del dette indlæg

Mine unger ligger (også sammen :loveshower ) i en flexa seng med en alm voksenmadres på 90x200

De er 5 og 2 år

de ligger tæt men det går fint

Flexa har dog også dobbeltsengs udgaven på hmm er det 120 eller 140? både som alm seng og som halvhøj og høj seng

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine unger ligger (også sammen :loveshower ) i en flexa seng med en alm voksenmadres på 90x200

De er 5 og 2 år

de ligger tæt men det går fint

Flexa har dog også dobbeltsengs udgaven på hmm er det 120 eller 140? både som alm seng og som halvhøj og høj seng

Super.. .1000 tak :loveshower syntes bare det er så hyggeligt at de vil sove sammen og vil gerne støtte op om det :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super.. .1000 tak :loveshower syntes bare det er så hyggeligt at de vil sove sammen og vil gerne støtte op om det :)

Ja det er da SÅÅ skønt, mine er ikke til at holde fra hinanden, de kravler over ( eller, Louie kravler over til Liva med det samme) til hinanden hvis de lægges hver for sig :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ååååh ved godt det ikke har noget med dit emne at gøre men kom lige i tanke om det gjorde vi altid da vi var børn, der satte vi min og min søsters seng sammen så min bror kunne sove sammen med os :loveshower

Endnu en grund til jeg bare skal have en mere :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

ikea har også nogen senge som er rimeligt brede

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER